خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12277 | ۱۹:۱۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

برودت هوا و سرما در مجموع به ۲۵ درصد محصولات سردرختی و باغی شهرستان قوچان خسارت زد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛

فرماندار قوچان با اعلام این خبر افزود: براثر برودت هوا و سرما در مجموع به 25 درصد محصولات سردرختی و باغی این شهرستان حدود 10 تا 30 درصد خسارت وارد شده است.

علیرضا قامتی گفت: کاهش 25 درصدی بارش باران نسبت با سال زراعی گذشته و سرمازدگی خسارات زیادی به کشاورزان این شهرستان وارد کرده است.

وی با ارائه آماراز سفرهای نوروزی این شهرستان افزود: در ایام نوروز امسال حدود 4هزار نفربه این شهرستان سفر کردند که ازاین تعداد بیش از70درصد توسط آموزش و پرورش و باقی در امامزادگان و کمپ‌های مسافر این شهرستان اسکان داده شدند.

علیرضا قامتی با اشاره به اینکه امسال در جاده‌های این شهرستان تصادف منجر به فوت نداشته‌ایم گفت: خوشبختانه عملکرد دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خوب بوده و در 30 مورد تصادف در محورهای این شهرستان هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته‌ایم ضمن اینکه متوسط زمان حضور اورژانس در صحنه تصادف حدود 9 دقیقه بوده است.

فرماندار قوچان تصریح کرد: در دو سال اخیر که دبیری ستاد تسهیلات سفر شهرستان به شهرداری این شهرستان محول شده، شاهد اقدامات خوبی در زمینه سفرهای نوروزی در این شهرستان بوده‌ایم، ایجاد دو محل در ورودی و خروجی شهرستان و ایجاد غرفه‌های تجاری از آن جمله بود که با توجه به استقبال خوب مراجعان ضرورت دارد تا مجمع امور صنفی شهرستان قوچان در سال‌های آینده حضور پررنگ تری داشته باشد.

قامتی با اشاره به اعزام بالگرد امداد و نجات به یکی از روستاهای این شهرستان تصریح کرد: هیچ مورد خاصی که نیاز به امداد و نجات هوایی در شهرستان بوده باشد در این ایام نداشته‌ایم و در این مورد نیز عده‌ای از شهروندان جهت دید و بازدید نوروزی راهی مناطق ییلاقی شده بودند که به رغم برف‌روبی مسیر به علت مناسب نبودن خودروها قادر به بازگشت نبوده‌اند و اعزام بالگرد امداد و نجات ضرورتی نداشته است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12277

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۷ فروردين ۹۵ / ۱۹:۱۰

دیدگاه ها  (۱)

  • سیّد محمد جعاوله
  • مفید

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی