خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 123 | ۰۹:۴۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۰ دیدگاه
مسئول نمایندگی حمل و نقل جاده‌ای قوچان خبر داد
پیش‌بینی افزایش 11 درصدی تردد مسافر در نوروز از محور قوچان

مسئول نمایندگی حمل و نقل جاده‌ای قوچان گفت: پیش‌بینی‌ می‌کنیم در نوروز 94 با افزایش 11 درصدی تردد مسافر از محورهای قوچان نسبت به سال گذشته مواجه باشیم.

ترافیک

رحیم تقدیسی اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قوچان برای نوروز 94 پیش‌بینی تأمین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را داشته و نسبت به زیباسازی و بازسازی برخی جایگاه‌های سوخت‌گیری اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای فروردین ماه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اعم از کامیونی، اتوبوسی و مینی‌بوسی بر اساس پیمایش و ارائه صورت وضعیت به آنها تعلق می‌گیرد در صورتی که در گذشته سوخت آنها سهمیه‌ای بوده است.

تقدیسی با اشاره به این موضوع که هزینه اتوبوس‌های بین‌شهری در این شهرستان از ابتدای اسفند ماه جاری 20 درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: افزایش نرخ‌ها به منظور همسان‌سازی نرخ‌های حمل نقل بوده که تنها برای اتوبوس‌های ویژه و سواری‌های کرایه‌ای قابل اجرا است و اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های عادی از این قاعده مستثنی خواهند بود.

وی با بیان اینکه اتوبوس ویژه باید دارای شرایطی همچون مدل زیر 10 سال ساخت، حداقل پذیرایی مثل بطری آب آشامیدنی و سیستم صوتی و تصویری باشد، بیان کرد: نرخ کرایه با این شرایط 4 هزار و 500 تومان برای مسیر قوچان به مشهد و بالعکس در نظر گرفته شده بود که با حذف پذیرایی این نرخ به 4 هزار و 200 تومان رسید.

مدیر پایانه مرزی باجگیران با تأکید بر این مطلب که نامه‌ای برای ساماندهی مسافربرهای شخصی به مسئولین مربوطه نوشته شده است، عنوان کرد: باید زیرساخت‌ها در میدان آزادی قوچان برای جمع‌آوری سواری‌های شخصی فراهم و مکانی به عنوان پارک‌سوار ویژه اتوبوس‌ها در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: طی هماهنگی انجام شده با صندوق مهر امام رضا(ع) پس از تعطیلات نوروزی وام خودرو به مسافربرهای شخصی واجد شرایط اعطا می‌شود تا توانایی خرید خودروهایی همچون سمند، پژو، وَن و... را با بهره 6 تا 10 درصدی را پیدا کنند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 123

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۷ اسفند ۹۳ / ۰۹:۴۶

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی