خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12302 | ۱۴:۴۲ - ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

مدیرکل دفتر سلامت اجتماعی، روانی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: این مراکز در اجرای طرح خدمات جامع سلامت روان راه اندازی شده اند.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

احمد حاجبی در حاشیه این مراسم افزود: طرح مزبور شامل چرخه کامل خدمات در سه سطح است که در سطح پایه خدمات اولیه توسط یک کارشناس مراقبت سلامت، کارشناس سلامت روان و پزشک عمومی ارائه می شود

وی اظهار کرد: در سطح بعدی خدمات روانشناسی تخصصی سرپایی در مرکز تخصصی سلامت روان جامعه نگر توسط یک تیم روانشناسی ارائه می شود.

وی گفت: این بخش اغلب شامل خدمات بازتوانی و توانبخشی است که در آن خدمات مراقبت مشارکتی و خدمات پس از ترخیص، حتی برای بیماران شدید که امکان مراجعه به مراکز را ندارند در نظر گرفته شده است

مدیرکل دفتر سلامت اجتماعی، روانی و اعتیاد وزارت بهداشت از سطح تخصصی بستری به عنوان سومین سطح این طرح یاد کرد و افزود: برای ارائه این سطح خدمات، بخش اعصاب و روان بیمارستان موسی بن جعفر (ع) به عنوان یک زیرساخت مناسب با 10 تخت روانپزشکی راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: با اجرای این سه سطح در طرح سلامت روان می توانیم ادعا کنیم یک چرخه کامل ارائه خدمات سلامت روان در قوچان در حال اجراست و نیروهای تخصصی و ظرفیت سازی در این شهرستان انجام شده است.

حاجبی با بیان اینکه این طرح حاصل چند سال آزمایش و بررسی متخصصان است گفت: طرح مزبور در سه شهرستان قوچان، اسکو و بردسیر به صورت آزمایشی اجرا می شود که نقطه تمایز قوچان نسبت به دو شهر دیگر جمعیت دویست هزار نفری این شهرستان است که نتایج مثبت آن قدرت تعمیم در کشور را بیشتر می کند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12302

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۷ ارديبهشت ۹۵ / ۱۴:۴۲

دیدگاه ها  (۱)

الحمدالله، پس برم بستری شَم خخخ
بله :)
اگه خواستی کمکت می کنم زودتر بستری بشی :))

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی