خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12311 | ۱۷:۴۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان با بیان اینکه عمده واحدهای فعال این شهرستان با ظرفیت کامل کار نمی‌کنند، از احیای کارخانه دوچرخه‌سازی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از خبرگزاری فارس ؛

علی جنانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانجات و صنایع تولیدی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای موضوعات مطروحه درباره کارخانه کاشی این شهرستان در آخرین جلسه کمیته کارگری مقرر شد که از تعدیل نیرو پرهیز شود و برنامه‌های حمایتی پیشنهاد شده در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با آمایش شهرستانی در حال گردآوری مستندات و اطلاعات واحدهای صنعتی فعال و غیرفعال هستیم، گفت: مبنایی برای فعال و غیرفعال بودن واحدهای صنعتی وجود ندارد، اما عمده واحدهای فعال این شهرستان با ظرفیت کامل کار نمی‌کنند.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان با اشاره به اینکه مشکلات کارخانه دوچرخه‌سازی این شهرستان از سنوات قبل وجود داشته است، افزود: طی سال‌های اخیر تسهیلاتی برای این کارخانه جذب شده که مقداری از آن به صورت ریالی به کارخانه دوچرخه‌سازی و مابقی در قالب ارز به حساب یک کارخانه تأمین قطعات واریز شده است.

جنانی یادآور شد: طبق اطلاعات آماری یک کانتینر قطعات وارداتی رسیده و سه محموله دیگر در گمرک در حال ترخیص است که با رسیدن آنها کار مونتاژ آغاز و کارخانه دوچرخه‌سازی مجدداً احیا خواهد شد.

وی با بیان اینکه قطعات در این کارخانه سال‌های زیادی دپو شده بود، تصریح کرد: یک زمان‌بندی برای تعهدات کارخانه و تحویل دوچرخه انجام شده بود و به دلیل عدم پرداخت تسهیلات کالاها طبق زمان‌بندی ساخته نشد که در آینده این مشکل رفع می‌شود.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12311

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۵ / ۱۷:۴۳

دیدگاه ها  (۱)

کارخانه دوچرخه رو که همین یکی دو ماه پیش  گفتن ۵ میلیارد دادن صاحبش تا راه بندازه ولی پول رو ورداشتهو فرار کرده خخخ

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی