خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12319 | ۱۷:۰۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

رئیس اداره اوقاف شهرستان قوچان گفت: تکمیل میقات الرضا (ع) امامزاده جلیل قوچان منوط به تامین اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛

حجت الاسلام حبیب فداکارافزود:اعتبار پیش بینی شده برای این طرح 5 میلیارد تومان بوده است که تاکنون حدود یک میلیارد آن هزینه شده است و در حال حاضر مراحل سفت کاری مسجد و یکی از دو سرویس بهداشتی آن تکمیل شده است و الباقی مراحل اجرایی منوط به تامین اعتبار است.

وی ادامه داد: امامزاده سلطان ابراهیم (ع) شهر کهنه و امامزاده جلیل روستای آلماجق این شهرستان از بقاع شاخص شهرستان هستند که با برنامه ریزی‌های انجام شده بنا داریم تا ارائه خدمات به زائران این دو مکان مقدس را بصورت شبانه روزی در آوریم.

فداکار با اشاره به ایجاد 36 مورد موقوفه در سال 94 در این شهرستان بیان داشت: در سال 94 جمعاً 36 مورد موقوفه جدید در راستای نیازهای شهرستان به ارزش 800 میلیون تومان ایجاد شده و در سال جدید نیز ثبت 8 مورد موقوفه در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: دراین شهرستان بیش از 1400 مورد موقوفه وجود دارد که درآمد حاصل از این موقوفات در محل نیات واقفین هزینه شده است.

فداکار درباره نیازها و اولویت‌های ایجاد موقوفات در شهرستان نیز گفت: در حال حاضر بیشترین نیاز در زمینه نیت وقف در برنامه های قرآنی، آموزش حفظ و مفاهیم قرآنی حوزه علمیه و بخش سلامت شهرستان است.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه قوچان تصریح کردبزرگترین موقوفه سال94 مربوط به یک منزل مسکونی به ارزش 280 میلیون تومان بوده که نیت واقف در زمینه کمک به حوزه علمیه و مسجد امام رضا(ع) خیابان شهید بهشتی بوده است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12319

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۵ / ۱۷:۰۰

دیدگاه ها  (۱)

فداکار هم مثل رحمانی و نیساری عمرش تموم میشه و پروژه های اوقاف همچنان روی زمین

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی