خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12341 | ۱۹:۲۹ - ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

جشن بزرگ نیمه شعبان و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر ظهر امروز با حضور امام جمعه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قوچان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

جشن بزرگ نیمه شعبان و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر ظهر امروز به همت بسیج دانشجویی حوزه نبی اکرم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی قوچان و معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی در سالن اجتماعات ساختمان دکتر جوانبخت برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر امام جمعه شهرستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد، مسئول دفتر بسیج دانشجویی، اعضای شورای اسلامی شهر قوچان و اساتید، دانشجویان و کارکنان این واحد دانشگاهی در کنار دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی حضور داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قوچان در این جلسه با گرامیداشت ایام و تشکر ویژه از حوزه بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی در برگزاری مراسمات و برنامه‌های مختلف، گفت: بسیاری از تحلیلگران جنگ فتح خرمشهر را نقطه عطف دوران دفاع مقدس می‌دانند زیرا از این پس با ورود به مرحله جدیدی در جنگ پیروزی‌های زیادی به ملت توسط رزمندگان هدیه شد.

مهدی وطن‌پرست با اشاره به این مطلب که پس از این فتح دشمن به استفاده از سلاح‌های شیمیایی روی آورد، تصریح کرد: دشمن پیش از این فکر می‌کرد عراق پس از پیروزی ژاندارم منطقه خواهد شد و ژاندارم برای حفظ منافع باز می‌گردد اما پس از فتح خرمشهر تمام اندیشه‌ها تغییر پیدا کرده و دشمن تنها به دنبال نجات حکومت صدام و فروپاشی آن بود.

وی با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران پس از فتح خرمشهر بیان کرد: امام خمینی اینگونه فرمودند که دست قدرت حق از آستین فرزندان اسلام و قوای مسلح بیرون آمده و ندای الله اکبر بر فراز خونین شهر طنین‌انداز شد.

اجرای موسیقی و بیان خاطرات توسط یکی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها بود و در پایان نیز از زحمات فرمانده حوزه نبی اکرم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان با اهدای هدیه‌ای تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12341

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی