خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12351 | ۱۶:۰۶ - ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

اعضای شورای اسلامی شهر قوچان در جلسه علنی این شورا بر لزوم شناسایی متخلفان عدم اجرای طرح تفصیلی در برخی نقاط شهری توسط شهرداری و معرفی به شورا برای اخذ تصمیمات لازم تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری قوچان به نقل از فارس ؛

رئیس شورای اسلامی شهر قوچان صبح امروز در دویست و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر در سالن جلسات این شورا اظهار کرد: طبق مصوبه اعضای شورای شهر و قانون تبلیغات محیطی از این پس واحدهای تجاری، خدماتی و پزشکی تابلوهای تبلیغاتی خود را باید در سر درب مغازه نصب کنند.

محمود ارحمی تصریح کرد: این کار به زیباسازی شهری بسیار کمک خواهد کرد و شهرداری نیز موظف است نسبت به جمع‌آوری تابلوهایی که خلاف قانون تبلیغات نصب شده‌اند اقدام کند.

وی با اشاره به این مطلب که شهرداری طبق مصوبه شورای شهر مناقصه‌ای را برای انتخاب پیمانکار برگزار خواهد کرد، گفت: برای تشویق شهروندان به ایجاد پارکینگ و لزوم تأمین آن در سطح شهر مصوب شد در طبقات منفی تا 100 درصد زیربنای ملک مورد استفاده قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قوچان با تأکید بر ایجاد فرهنگ‌سازی در میان مردم و پرسنل شهرداری در اقامه نماز اول وقت به صورت جماعت، بیان کرد: طبق مصوبه شورا از این پس پرسنل شهرداری از اذان ظهر به مدت 20 دقیقه کار را تعطیل کرده و به اقامه نماز جماعت می‌پردازند که این موضوع به طور قطع به فرهنگ مناسبی تبدیل خواهد شد.

در ادامه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قوچان با اشاره به قصورات برخی کارمندان شهرداری در اجرای طرح تفصیلی، بیان کرد: طبق مصوبه شورای شهر با توجه به عدم اجرای طرح تفصیلی در موارد مختلف از سوی سیستم شهرداری، شهرداری موضوع را بررسی و افراد متخلف را به شورای شهر برای اخذ تصمیمات معرفی کند.

علی شکفته با گلایه از تبعیض سازمان آتش‌نشانی قوچان در دادن تأییدیه به برخی منازل سطح شهر بدون رعایت موارد فنی، گفت: این سازمان گاهی برای نبود یک کپسول آتش‌نشانی ایراد می‌گیرد اما برای برخی ساختمان‌ها بدون داشتن پله فرار یا ایزوله شدن پله‌ها تأییدیه صادر می‌کند! شهرداری نیز از سه هفته پیش تاکنون منتظر ارائه گزارش این سازمان است.

شهردار قوچان نیز در این جلسه با اشاره به تأخیر پیش آمده در بازسازی جوی‌های آب خیابان داوودی که بیشتر مطب پزشکان در آن قرار دارد، گفت: جوی‌های طرف جنوبی خیابان آماده بهره‌برداری است و قسمت مقابل آن شروع شده است اما تأخیر به وجود آمده به دلیل بارندگی‌های اخیر و مخالفت صاحب پاساژ خادم درباره سطح پیاده‌رو بوده که این موضوع نیز مرتفع شد.

عباس کاظمی با یادآوری این موضوع که تا یکشنبه هفته آینده کار آسفالت این خیابان به اتمام خواهد رسید، بیان کرد: جوی‌های آب با نرده‌های آهنی پوشیده خواهد شد زیرا این جوی‌های دارای عمق و عرض زیادی هستند و پس از نصب ستون‌های برق خیابان آماده استفاده عموم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته برای سَم‌پاشی درختان و فضای سبز شهری از تانکر و ماشین‌های شهرداری استفاده می‌شد، تصریح کرد: انجام سَم‌پاشی با شلنگ تنها قسمتی از درخت را پوشش می‌داد اما در سَم‌پاشی پاششی با استفاده از سَم کمتر تمام درخت را می‌توان مورد پوشش قرار داد.

شهردار قوچان تأکید کرد: این طرح دارای هزینه 5 میلیون تومانی بوده که سَم آن توسط شهرداری خریداری شده و حدود 20 روز طول خواهد کشید تا تمام فضای سبز را پوشش دهد.

در این جلسه حکم انتصاب نورعلی نیکروح نیز که توسط شهردار قوچان به عنوان معاونت حوزه فضای سبز و پارک‌های شهرداری منصوب شده بود به وی اعطا شد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12351

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی