خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12395 | ۱۶:۲۴ - ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری قوچان با انتقاد از اینکه در گذشته مکان مناسبی برای رکاب زدن بانوان وجود نداشت از فراهم شدن پیست موقت دوچرخه‌سواری برای بانوان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

سید مسعود سلیمی پور ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش دوچرخه‌سواری بانوان قوچانی در زمین ورزشی سالن معلم این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه تاکنون مکان مناسبی برای رکاب زدن بانوان این شهرستان وجود نداشت که این مکان به‌طور موقتی از طریق شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان برای این منظور فراهم شده است.

وی با یادآوری اینکه هیأت دوچرخه‌سواری این شهرستان در قسمت بانوان تازه فعال‌ شده است، گفت: مهم‌ترین هدف هیأت در این قسمت برقراری ارتباط مستمر با نوجوانان و جوانان علاقه‌مند و دوستدار این رشته ورزشی است تا با استعدادیابی نفراتی را به سطح استان اعزام کند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری قوچان با اشاره به اینکه توجه به‌ سلامتی در حوزه بانوان مُسن و علاقه‌مند به رشته دوچرخه‌سواری مهم است و تاکنون مکانی برای این منظور وجود نداشت، بیان کرد: این مکان محیط مناسبی برای ورزش در راستای سوزاندن کالری اضافی و سالم‌سازی دستگاه تنفسی بانوان به شمار می‌آید.

سلیمی‌پور این رشته ورزشی را مفرح، پرهیجان و جذاب دانست که به‌صورت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود و تصریح کرد: برای شروع کار این ورزش هفته‌ای دو روز مکان موقتی فعلی برای بانوان در نظر گرفته‌ شده که تمرینات مقدماتی و آموزش‌های لازم در مرحله اول ارائه می‌شود و در آینده این موضوع توسعه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در همایش امسال حدود 40 بانوی دوچرخه‌سوار در رده‌های سنی مختلف شرکت کرده بودند که نسبت به سال گذشته افزایش نفرات داشته است، عنوان کرد: اطلاع‌رسانی برای حضور بانوان در این‌گونه برنامه‌ها بسیار مؤثر است که تا یک ماه آینده مسابقه‌ای شهرستانی برای نخستین بار در این حوزه برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری قوچان با بیان اینکه متأسفانه استعدادیابی در این زمینه تاکنون صورت نگرفته است، گفت: به‌طورقطع توانایی‌هایی در دوچرخه‌سواری بانوان این شهرستان در بخش‌هایی مثل کورس، کوهستان و تریال وجود دارد که می‌توان نفراتی را برای اعزام و حضور در تیم استان معرفی کرد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12395

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی