خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12402 | ۱۵:۴۱ - ۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

کارشناس واحد قرنطینه شبکه دامپزشکی قوچان از ترانزیت 58 محموله دام و طیور زنده از پایانه مرزی باجگیران به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی به نقل از قوچان خبر ؛

امیر مسعود پرخویی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸ محموله دام و طیور زنده از پایانه مرزی باجگیران به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی صادرات دام و طیور نسبت به سال گذشته از قوچان به خارج از کشور، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۶ محموله دام سنگین به تعداد ۶۰ راس گاو و ۵۲ محموله جوجه یکروزه گوشتی به تعداد ۹۵۳ هزار قطعه از طریق پایانه مرزی باچجگیران به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به ضرورت نظارت بر تولید و توزیع دام و طیور و فرآورده های دامی افزود: طبق ماده ۷ قانون سازمان دامپزشکی کشور، ورود و خروج هر نوع دام زنده، تخم مرغ نطفه‌دار، فرآورده‌های خام دامی، داروها، مواد بیولوژیکی و ‌مواد ضدعفونی، سموم دامپزشکی و مکمل های غذایی دام می بایست با موافقت وزارت جهاد کشاورزی انجام بگیرد.

پرخویی تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال جاری تا کنون نظارت بهداشتی و قرنطینه ای بر ۵۸ محموله ترانزیتی دام و فرآورده های خام دامی از طریق این شبکه در پایانه مرزی باجگیران شهرستان قوچان انجام شده است.

کارشناس واحد قرنطینه شبکه دامپزشکی قوچان در پایان تاکید کرد: رعایت موازین بهداشتی و قرنطینه ای و اجرای صحیح قانون، کاهش مخاطرات بهداشتی در سلامت جمعیت انسانی و دامی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12402

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۱)

  • مرتضی تقی زاده خسرویّه
  • گوسفند ها هم رفتن خارج، ما هنوز قوچان موندیم خخخخخخ
    :))))
    دهنت سرویس
    ما اگه آدم بودیم که توی قوچان نمی موندیم :|

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی