خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12413 | ۲۰:۴۰ - ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱ دیدگاه

امام‌ جمعه قوچان با انتقاد از عزل و نصب جناحی مدیران در این شهرستان گفت: علیرغم اینکه جناح و جناح‌بندی از این شهرستان برچیده شده و جوّ وحدت، تعامل و همکاری حاکم است اما متأسفانه هنوز عزل و نصب‌ها بر این اساس انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی ظهر امروز در دیدار مسئولان ادارات و نهادهای قوچان به مناسبت هفته دولت در محل جلسات دفتر امام‌ جمعه اظهار داشت: علیرغم اینکه جناح و جناح‌بندی از این شهرستان برچیده شده و جوّ وحدت، تعامل و همکاری حاکم است اما متأسفانه هنوز عزل و نصب‌ها بر این اساس انجام می‌شود.

وی با گلایه از اینکه مسؤولان زیادی در طول این مدت جابه‌جا شدند اما بنده از این تغییرات بی‌خبر بودم، تأکید کرد: مسؤولی را در سمتی قرار دادند اما از همان ابتدای کار با هجمه‌های بسیاری مواجه شد، این مسؤول چگونه می‌تواند با دلگرمی مشغول به کار شود پس مسؤولان در جابه‌جایی‌ها باید تصمیمی پخته‌تر، با دقت و بدون حرف‌ و حدیث بگیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با اشاره به این مطلب که برخی مسؤولان شهرستان روزهای جمعه به دلیل تردد به مشهد مقدس امکان حضور در نماز جمعه را ندارند، گفت: باید برخی حضورها و حرکت‌های مدیران پررنگ باشد که متأسفانه امسال در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تنها چند نفر از مسؤولان دیده شدند و این جای گلایه دارد.

طباطبایی با تأکید بر اینکه مدیران باید انقلابی و متعهد باشند، تصریح کرد: کارخانه کاشی و دوچرخه‌سازی این شهرستان در حال تبدیل‌شدن به بحران است؛ مسؤولان دست‌اندرکار باید به هر شکلی که می‌توانند اقدام اضطراری و اورژانسی برای این دو کارخانه و وضعیت کارگران آن داشته باشند.

وی با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تصمیم گرفته تا بنده به‌عنوان امام‌ جمعه کاشمر معرفی شوم، بیان کرد: ابلاغ من نوشته‌ شده و جمعه همین هفته نخستین خطبه‌های نماز جمعه در کاشمر را ایراد خواهم کرد و هفته آینده نیز در مراسم نماز جمعه قوچان با مردم انقلابی و مومن این شهرستان خداحافظی خواهم کرد.

امام‌ جمعه قوچان با تأکید بر اینکه مردم قوچان شریف، مهربان و متدین هستند، یادآور شد: نباید فردی که تازه‌ وارد شهرستان می‌شود زود مورد قضاوت قرار بگیرد که متأسفانه بنده یک هفته از حضورم نگذشته بود روزنامه‌ای محلی علیه من بی‌انصافی کرد پس هر کس دیگر می‌آید دلش را گرم‌ کنید.

طباطبایی با اشاره به سخنان امام علی(ع) خطاب به فرماندارانش در امانت‌داری مسؤولیت خود و تأکید بر مراقبت از عدم خیانت، عنوان کرد: یک مسؤول باید جدیت، کوشش، علاقه به کار، پاک‌دامن در محیط و جلوگیر از سهل‌انگاری خود و کارمندانش باشد تا رضایت خاطر را برای ارباب‌رجوع فراهم سازد.

وی با یادآوری اینکه کارنامه دولت علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی مقبول بوده و در بخش‌هایی نیز خوب است، گفت: نگاه به دولت و اقدامات آن باید واقع‌بینانه و منصفانه بوده و انتقادات منطقی باشد.

امام‌ جمعه قوچان با بیان اینکه باید خط و خطوط برجام برای مردم روشن شود، تصریح کرد: مردم بدانند نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و این موضوع باید در فرهنگ جامعه جا بیفتد زیرا آن‌ها در کارنامه خود خیانت‌های زیادی دارند و به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

طباطبایی تأکید کرد: وضع اقتصاد کشور با برداشتن تحریم‌ها درست نخواهد شد و تا زمانی که چشم به خارج از کشور داشته باشیم وضعمان درست نمی‌شود بلکه باید روی پای خود ایستاده و از توان و تولید محصولات داخلی استفاده کنیم.

وی با بیان این مطلب که مسؤولان باید اقتصاد مقاومتی را برای مردم بیان و آن را تقویت کنند، اظهار کرد: کسی خدمات در حوزه دیپلماسی را انکار نمی‌کند اما باید مردم را روشن کرد که طرف مقابل چگونه است و باید ملت را به‌سوی خودسازی و بی‌نیازی از وابستگی سوق داد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12413

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۳ شهریور ۹۵ / ۲۰:۴۰

دیدگاه ها  (۱)

  • مرتضی تقی زاده خسرویّه
  • ایشون هم که رفتن کاشمر و یک امام جمعه از رودبار قراره بیاد.

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی