خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12416 | ۲۱:۴۰ - ۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

واکسیناسیون PPR دام های عشایر قوچان و درگز ساکن در هزار مسجد در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قوچان با بیان این مطلب گفت : با توجه به پراکندگی عشایر و صعب العبور بودن مناطق عشایری انجام خدمات رسانی در مناطق عشایری برای مجریان سخت و طاقت فرساست اما توأم شدن کار با انگیزه الهی و رنگ و بوی معنوی که در جهاد در راه خدا وجود دارد ، انجام هر کار دشوار و سنگینی را سهل و آسان می سازد.

دکتر علیرضا قدرتی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت این قشر در تامین بخشی از نیاز جامعه، هرساله شبکه دامپزشکی در جهت خدمت رسانی به عشایر شهرستان تمهیدات و برنامه های خاص را در نظر می گیرد،

وی در ادامه اظهار داشت : در همین راستا خدماتی از قبیل واکسیناسیون دام‌ها، خونگیری در صورت نیاز، واکسیناسیون بر علیه هاری، درمان دام های بیمار، حمام ضد انگل های خارجی و سمپاشی اماکن دامی و بدن دام و همچنین توزیع سم یارانه ای از طریق این شبکه به عشایر ارایه می گردد.

رییس دامپزشکی قوچان گفت: تا کنون تعداد 50,000 راس از مجموع 90 هزار راس راس دام عشایری در مقابل بیماری PPR واکسینه شده که این امر همچنان در حال اجراست.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12416

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی