خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12417 | ۰۱:۵۳ - ۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

آئین افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه شهری و روستایی قوچان با حضور معاون سازمان بهزیستی، معاون هماهنگی و مدیریت زائرین استانداری خراسان رضوی و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی با اعتباری بالغ‌ بر 23 هزار و 570 میلیون ریال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

همزمان با ششمین روز از هفته دولت آئین افتتاح چندین پروژه شهری و روستایی امشب با حضور حسین نحوی‌نژاد معاون توانبخشی بهزیستی کشور، محمدحسن واحدی معاونت هماهنگی و مدیریت زائرین استانداری خراسان رضوی، رامین رضایی مدیرکل دفتر توان‌بخشی و مراقبتی بهزیستی کشور، حمیدرضا پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، علیرضا قامتی فرماندار قوچان و جمعی از مسؤولان نظامی، انتظامی و اجرایی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پارک خطی امام رضا (ع) با اعتباری بالغ‌بر 8 هزار و 500 میلیون ریال و جداسازی شبکه آب فضای سبز از آب شرب با اعتبار 2 هزار و 950 میلیون ریال جزء پروژه‌های بخش شهری و افتتاح کانال روستایی در روستای گوجه به طول 2 کیلومتر بااعتبار 920 میلیون ریال از پروژه‌های روستایی به شمار می‌آید.

ایجاد مرکز سالمندان شایستگان در 5 کیلومتری قوچان در روستای گوجه با اعتبار یک هزار و 200 میلیون ریال، مرکز حرفه‌آموزی پسران ذهنی کارا با اعتبار 350 میلیون ریال، مرکز توان‌بخشی حمایتی آرام با اعتبار 30 میلیون ریال و ده پروژه مسکن مهر خانواده معلولین نیز از پروژه‌هایی بود که توسط مدیران کشوری و استانی بهزیستی به بهره‌برداری رسید.

احداث سونا و جکوزی استخر سرپوشیده مهر با اعتبار سه هزار میلیون ریال و راه‌اندازی رادیولوژی دیجیتال بیمارستان موسی بن جعفر (ع) با اعتبار 740 میلیون تومان نیز از پروژه‌های افتتاح‌شده در این روز بود که در کنار کلنگ زنی مدرسه 17 شهریور قوچان توسط معاون استاندار خراسان رضوی و معاون بهزیستی کل کشور به انجام رسید.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12417

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی