خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12421 | ۰۱:۱۲ - ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

طی حکمی، سید محسن جدی به سمت مدیر کانون بسیج فرهنگیان واحد برادران و طیبه یاهویی به عنوان مدیر کانون بسیج فرهنگیان واحد خواهران قوچان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

صبح امروز و طی مراسمی که در محل دفتر فرماندهی سپاه ناحیه قوچان برگزار شد، سید محسن جدی به عنوان مدیر کانون بسیج فرهنگیان واحد برادران و طیبه یاهویی به عنوان مدیر کانون بسیج فرهنگیان واحد خواهران قوچان معرفی شدند.

سرهنگ علی اصغر صوفی، فرماندهی ناحیه سپاه قوچان با اشاره به ظرفیت بالای بسیج و نقش ویژه آن در مقابله با جنگ نرم گفت: معلمان در عرصه تعلیم و تربیت نقش بسیار مهمی دارند و با توجه به پتانسیل بسیج فرهنگیان می توان شاهد تحولاتی عظیم در این عرصه باشیم.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان در عرصه های مختلف شهرستان نقش مهمی دارد، ادامه داد: توجه هر دو نهاد آموزش و پرورش و سپاه کانون بسیج فرهنگیان و توجه به نیازها و رصد برنامه های آن برای شکوفایی تعلیم و تربیت، ضروری است.

فرماندهی ناحیه سپاه قوچان با اشاره به برگزاری منظم و مستمر حلقه های صالحین در کانون بسیج فرهنگیان قوچان، افزود: باتوجه به عملکرد مناسب این کانون، سپاه و سازمان بسیج کشور مجوز یک کانون بسیج فرهنگیان دیگر را به شهرستان داده و در حال حاضر دو کانون بسیج فرهنگیان ویزه خواهران و برادران در قوچان فعال می باشد.

در ادامه مراسم، حسن روحانی، مدیر آموزش و پرورش قوچان با بیان اینکه نقش بسیج در ثبات، امنیت و حفظ کیان انقلاب بسیار برجسته است، گفت: روحیه اخلاص، جسارت و پشتکار از جمله شاخصه های مهم بسیج است و فرهنگیان به مدد این ویژگی ها توفیقات بیشتری را کسب نموده و موجبات اعتلای نظام آموزشی و پرورشی می شوند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12421

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۶ شهریور ۹۵ / ۰۱:۱۲

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی