خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12425 | ۱۲:۲۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۰ دیدگاه

فرمانده انتظامی قوچان گفت: زن جوانی در قوچان تحت عنوان دریافت وام بانکی از مردم کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ قدیر مصرخانی ظهر شنبه در تشریح این پرونده اظهار کرد: یکی از شهروندان با تنظیم شکوائیه ای مبنی بر این که فردی با تبلیغات دروغین در فضای مجازی به بهانه تسهیلات ویژه بانکی از او کلاهبرداری کرده است خواستار پی گیری سریع این پرونده شد.

وی افزود: با توجه به اهیمت موضوع و از طرفی با این احتمال که متهم پرونده از افراد دیگر نیز مرتکب کلاهبرداری های مشابه شده باشد دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد و کارشناسان مجرب دایره تجسس کلانتری ۱۱ قوچان تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

فرمانده انتظامی قوچان ادامه داد:پلیس با اشراف اطلاعاتی در این باره و بررسی های گسترده، متهم پرونده که زنی جوان است را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد.

وی گفت: زن ۳۰ ساله که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی دید در تحقیقات اولیه پلیسی تاکنون به کلاهبرداری از شش شهروند با ترفند تبلیغات در فضای مجازی و کلاهبرداری از شش شهروند به بهانه تامین تسهیلات ویژه بانکی اعتراف کرد .

سرهنگ مصرخانی تاکید کرد: متهم پرونده از طعمه های خود مبالغی بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلون ریال دریافت کرده و رقم کلاهبرداری تا این لحظه ۵۸۰ میلیون ریال برآورد شده گفت: تحقیقات گسترده پلیسی با دستورات تخصصی مقام قضائی برای روشن شدن دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12425

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی