خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1280 | ۱۲:۵۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

مدیر جهادکشاورزی قوچان گفت: محدودیتی برای ارائه اقلام تنظیم بازار همچون گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج و شکر در قوچان وجود نداشته و هر چقدر شهرستان نیاز داشته باشد، تأمین می‌شود.

علی یگانه‌مقدم گفت: امسال با توجه به توجهات درباره نمایشگاه تنظیم بازار و هزینه‌بر بودن آن مقدماتی برای ارائه کالاهای تنظیم بازار در 14 واحد صنفی در سطح شهرستان برای شهروندان فراهم شده است.

وی با اشاره به این موضوع که جهاد کشاورزی با همکاری صنعت، معدن و تجارت کالاهای تنظیم بازار در شهرستان را ارائه می‌دهند، گفت: علاوه بر واحدهای صنفی ارائه دهنده کالای تنظیم بازار، 33 واحد نیز به مسافران و زائران در داخل شهرستان و جاده آسیایی خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر جهادکشاورزی قوچان با تأکید بر این مطلب که هیچ محدودیتی برای ارائه اقلام تنظیم بازار در شهرستان وجود نداشته و هر میزان نیاز شهرستان تأمین می‌شود، تصریح کرد: واحدهای لبنی موجود در شهرک صنعتی قوچان نیز با هماهنگی‌های انجام شده اعلام آمادگی کردند محصولات لبنی خود را 20 درصد زیر قیمت در محل‌های تعیین شده عرضه کنند.

وی بیان کرد: قیمت فروش هر کیلو گوشت گوساله گردن 20 هزار و 600، سردست 21 هزار و 100، ران 24 هزار و 100، گوشت مرغ منجمد 5 هزار و 600، برنج آرژانتین و اروگوئه 2 هزار و 550، برنج تایلندی 2 هزار و 100 و شکر 2 هزار و 270 تومان در شهرستان تعیین شده است.

یگانه‌مقدم یادآور شد: واحدهای خبازی خاص نیز به منظور کشیک و ارائه خدمات در سطح شهرستان تعیین و اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1280

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۹۴ / ۱۲:۵۴

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی