خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1289 | ۱۲:۰۳ - ۳ تیر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان گفت: باید جایگاه اصناف در سیاست توسعه شهرستان مدنظر قرار بگیرد و تهیه آلبوم سرمایه‌گذاری قوچان بدون مشورت با اصناف کار غلطی است.

خبرگزاری فارس: ضرورت تهیه آلبوم سرمایه‌گذاری در قوچان
علیرضا قامتی صبح امروز در اجلاس عمومی رؤسای اتحادیه صنفی قوچان در سالن جلسات اتاق اصناف شهرستان اظهار کرد: امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موجود التهابی در دنیا وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران نیز متأثر از این التهاب با مشکلاتی در حوزه اقتصادی روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی در سال 92 از منفی 6.4 درصد در پایان سال 93 به 2.4 رسید و یک امیدواری در این حوزه به وجود آورد، گفت: همه حاکمیت‌ها به سه پایگاه اصلی کشاورزان، بازاریان و روحانیون توجه ویژه‌ای دارند و چون اعتماد مردم به بازار است با تکیه بر آن به دنبال حفظ بازار نیز هستند.

رئیس شورای اداری قوچان یکی از اشکالات جامعه ایرانی را ندانستن اطلاعات عمومی عام در زمینه‌های مختلف به ویژه قانون دانست و تصریح کرد: امروزه دکترین توسعه در دنیا اعتماد را اولین و بزرگترین واژه توسعه می‌دانند و اگر در مجموعه‌ای عده‌ای اقلیت به دنبال ایجاد مزاحمت برآمدند می‌توان بر اساس قانون حرکت خود را ادامه داد.

وی یادآور شد: باید فرهنگ اعتمادسازی در جامعه ایجاد شده و اگر به سمت برندسازی حرکت نکنیم همه کارها محکوم به شکست خواهد بود.

فرماندار قوچان محصولات دامی و کشاورزی و گلیم قوچان را یک برند برای شهرستان برشمرده و تأکید کرد: باید جایگاه اصناف در سیاست توسعه شهرستان مدنظر قرار بگیرد و تهیه آلبوم سرمایه‌گذاری قوچان بدون مشورت با اصناف کار غلطی است.

وی با اشاره به این موضوع که کارگروهی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در قوچان تشکیل شده و از امروز اسم اصناف نیز به این کارگروه افزوده می‌شود، بیان کرد: نباید نسبت به موضوعات شهرستان بی‌تفاوت بوده و اجازه تخریب شهر را به دیگران بدهیم بلکه باید روی موضوعات کلیدی و حساس شهرستان توجه شود.

قامتی با تأکید بر این مطلب که در حوزه تعامل مدیریتی وضع مناسبی قوچان دارد، خاطرنشان کرد: زمانی می‌توان در کارهای بزرگ موفقیت کسب کرد که در امور یکپارچه‌سازی انجام شود و باید با ایجاد محیط‌های فرهنگی، اقتصادی و ... مناسب در شهرستان مردم را برای حضور در قوچان جذب کرد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1289

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی