خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12406 | ۱۶:۵۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۲ دیدگاه

فرمانده تیپ 277 شهید تولایی قوچان گفت: این تیپ به‌عنوان یکی از سه یگان برتر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحاظ نیروی جسمانی است.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

سرهنگ علیرضا فخرآبادی در بازدید از مراکز خدماتی تیپ 277 شهید تولایی قوچان با اشاره به پیشرو بودن تیپ 277 در شهرستان قوچان، عنوان کرد: انتظار می‌رود انعکاس درستی از اخبار و فعالیت‌ها برای تقویت روحیه نیروهای فعال در این تیپ انجام شود. بسیاری از مردم نمی‌دانند این تیپ چه خدماتی را در مواقعی همچون بحران ارائه می‌دهد و خبرنگاران می‌توانند بهترین منعکس‌کننده این فعالیت‌ها در میان مردم باشند.

وی بیان کرد: این تیپ در حال حاضر با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، آموزش‌ها و تجهیزات از آمادگی 100 درصدی برخوردار است.

فخرآبادی یادآورشد: تیپ 277 در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و خدمت به همه شهروندان، فعالیت‌های مختلفی از جمله ایجاد کارواش در محدوده خارج پادگان و ارائه خدمات مختلف خودرویی، آرایشگاه با هزینه‌ای نیمه‌بها، کلینیک دندانپزشکی و... انجام داده است و اکنون در حال پیگیری و خرید تجهیزات مورد نظر برای ساخت میدان تیر برای استفاده عموم مردم هستیم.

وی با اشاره به کلینیک دندانپزشکی تیپ 277 قوچان گفت: کلینیک دندانپزشکی به همراه امکاناتی منحصربه‌فرد با هدف خدمت‌دهی به اقشار مختلف مردم ایجاد شد و در ابتدای تأسیس، کار خود را با دو یونیت آغاز کرد اما امروز به پنج یونیت مجهز شده که به دلیل کیفیت و قیمت مناسب توجه مردم را به خود جلب کرده است.

سرهنگ امیرحسین سیّاح، رئیس بیمارستان 556 ارتش مرکز قوچان با یادآوری اینکه این بیمارستان از سال‌های 38 تا 40 در قوچان مشغول به فعالیت بوده و از سال 88 در پادگان تیپ 2 ارتش به خانواده کارکنان و سربازان خدمت‌رسانی انجام داده است، گفت: مهرماه 90 پس از اجاره ملکی استیجاری، بیمارستان 556 ارتش از محل قبلی خود که در داخل پادگان بود خارج شد و مورد استفاده عموم شهروندان قرار گرفت.

وی با اشاره به این مطلب که 75 درصد مراجعات بیمارستان 556 ارتش را مردم عادی تشکیل می‌دهند و تنها 25 درصد مراجعات مربوط به نیروهای مسلح و خانواده‌های آن‌هاست، تاکید کرد: این بیمارستان به صورت شبانه‌روزی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کند و هم‌اکنون بخش عمومی این بیمارستان روزانه 400 نفر مراجعه‌کننده دارد که در ایام شلوغ این تعداد به 600 نفر نیز می‌رسد که در مجموع ماهیانه بالغ‌بر 12 هزار نفر از خدمات بیمارستان استفاده می‌کنند. همچنین تعداد مراجعه به داروخانه حدود 25 هزار نفر است و ماهانه یک هزار و 400 نفر نیز به آزمایشگاه مراجعه می‌کنند.

سیّاح با بیان اینکه آزمایشگاه این بیمارستان با کمک اداره بهداشت ارتش و خرید تجهیزات، مجهزترین آزمایشگاه قوچان به شمار می‌رود، ادامه داد: استاندارد خدمات ارائه شده با آزمایشگاه‌های رده اول مشهد برابری می‌کند و آزمایش‌هایی نظیر غربالگری زنان باردار و آزمایش‌های هورمونی با هزینه‌ای کمتر از آزمایشگاه‌های دیگر در بیمارستان 556 ارتش انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان 556 ارتش مرکز قوچان یادآور شد: رادیولوژی، خدمات زنان و مامایی، تست ورزش، نوار قلب جنین، بینایی‌سنجی و چشم‌پزشکی، جراحی‌های سرپایی، پانسمان، بخیه، تزریق رایگان بیماران ام.اس و ارائه خدمات رایگان به برخی بیماران نیازمند معرفی شده از سوی خیریه‌ها، طی عقد تفاهم‌نامه‌ای قسمتی از دیگر خدمات این بیمارستان است.

سیّاح با یادآوری اینکه مکان فعلی بیمارستان در ساختمان استیجاری قرار دارد و یک سال دیگر قرارداد اجاره آن تمدید شده است، گفت: ساختمان و زمینی به مساحت 4 هزار و 400 مترمربع به ارزش 20 میلیارد ریال برای اسکان دائم بیمارستان 32 تخت خوابی ارتش و در تملک بیمارستان ارتش خریداری شده است.

وی با بیان اینکه اگر کلنگ بازسازی این بیمارستان در مهرماه به زمین بخورد، 5 ماهه و همزمان با ایام پیروزی انقلاب افتتاح خواهد شد، گفت: برآورد بازسازی ساختمان حدود 300 تا 400 میلیون تومان است و اتاق عمل، بخش‌های بستری داخلی، اورولوژی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، دندانپزشکی و ‌تخت ICU برای ساختمان جدید بیمارستان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12406

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ مرداد ۹۵ / ۱۶:۵۰

دیدگاه ها  (۲)

واقعا اینقد میگین ازدواج کنین زود ازدواج کنین اونوقت کسیو که متاهله نمیندازین شهر خودشون از قزوین به قوچان بعدم مرز مشهد واقعا انتقالی دادن به یه آدم متاهل اینقد سخته کسی که ازدواج کرده رو میگین میره شهر خودشون سربازی اونوقت چرا اینجوری نیست؟

  • مرتضی تقی زاده خسرویّه
  • برا خودش نوشابه باز کرده

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی