خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12420 | ۲۱:۴۰ - ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۲ دیدگاه

آئین استقبال از حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امام‌جمعه جدید قوچان ظهر امروز با حضور مسؤولین و آحاد مردم این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قوچانی ؛

آئین استقبال از حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امام‌جمعه جدید قوچان ظهر امروز با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولین ادارات و نهادها به همراه اقشار مختلف مردم از محل پلیس‌راه قدیم این شهرستان تا گلزار شهدا، جلسه شورای اداری و مصلی قبا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی به همراه مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی پس از ورود به قوچان در مزار شهدا حاضر و به مقام شهیدان ادای احترام و سپس با حضور در فرمانداری این شهرستان در جلسه شورای اداری به‌منظور تکریم و معارفه امام‌جمعه قوچان حضور پیدا کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیم معادی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی و علیرضا قامتی فرماندار قوچان حضور داشتند و از زحمات 2.5 ساله حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی تقدیر و تشکر کرده و حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی را به‌عنوان امام‌جمعه جدید این شهرستان معرفی کردند.

فرماندار قوچان نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه باید اخلاق مدار، مردم‌شناس و در مدار قانون حرکت کرد، گفت: حجت‌الاسلام طباطبایی امام‌جمعه سابق قوچان زحمات فراوانی برای مردم این شهرستان کشیده و تعامل مناسبی با مدیران اجرایی داشتند و امام‌جمعه جدید موجب توسعه، خیروبرکت خواهند بود.

علیرضا قامتی بابیان این مطلب که امام‌جمعه جدید این شهرستان اهل دانش و ارتباط خوبی با جوانان و اقشار مختلف مردم برقرار خواهند کرد، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این شهرستان طی سه سال اخیر جو تعامل و همدلی در سایه وحدت میان مسؤولین و مردم بوده که توفیقات خوبی در سایه ایجاد زیرساخت‌ها به وجود آمده است.

وی تأکید کرد: امروز این شهرستان در مسائل مختلف به‌ویژه حوزه عمرانی فاصله جدی نسبت به قبل گرفته به‌گونه‌ای که در بعضی موارد از میانگین استانی بالاتر رفته و در حال پیشی گرفتن است.

رئیس شورای اداری قوچان یکی از مهم‌ترین مشکلات را عدم انتقال به‌موقع اقدامات انجام‌شده دانست و تصریح کرد: بیکاری و اشتغال معضلی جدی بوده اما باید مشکلات بررسی و رسیدگی شود و همه در کنار یکدیگر کار خدمت‌رسانی را انجام بدهیم.

قامتی روحیه صداقت، راست‌گویی و نگاه به خدمت صادقانه به مردم را مهم تلقی کرده و داشتن این ویژگی‌ها را در میان مدیران و مسؤولین ضروری برشمرد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12420

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۲ شهریور ۹۵ / ۲۱:۴۰

قوچان

دیدگاه ها  (۲)

کی این شیخ بره 

بعد پنج سال چکار کرد؟؟؟ 

  • مرتضی تقی زاده خسرویّه
  • امروز که کلی سوتی داد بنده ی خدا، خدا کنه بودنش  برا شهر مفید باشه
    :)
    انشاء الله
    حالا شما اینقد زود قضاوت نکن
    روز اول بود و استرس :|
    البته امروز نتونستم بیام نماز :(

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی