خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12109 | ۱۴:۳۰ - ۱ آذر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

دبیر کمیته امداد قوچان از اعطای 59 فقره جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد از ابتدای سال تاکنون به ارزش یک میلیارد و 139 میلیون ریال خبر داد.http://baghmalek-news.ir/wp-content/uploads/2015/08/IMG13462000.jpg

حسن دهقانی امیرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قوچان اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه عمرانی است که از ابتدای امسال تاکنون تعداد 56 واحد را در طرح نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی با ارائه تسهیلات به ارزش 7 میلیارد و 810 میلیون ریال به مددجویان این شهرستان تحویل داده است.

وی یادآور شد: در این مدت 31 مورد تعمیرات ساختمانی، احداث حمام، سرویس بهداشتی و نصب انشعابات رایگان با اعتبار 329 میلیون و 65 هزار ریال نیز توسط حوزه عمرانی برای مددجویان صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد قوچان با اشاره به اینکه 8 هزار و 426 خانواد تحت پوشش این نهاد در سطح شهرستان هستند، بیان کرد: یک هزار و 89 خانوار و 2 هزار و 43 نفر جزء مددجویان و خدمت‌گیرندگان موردی طی سال به شمار می‌آیند.

وی تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد قوچان را 984 و 321 نفر برشمرد و تصریح کرد: بیش از 2 هزار دختر در شرایط ازدواج قرار داشته که از ابتدای سال تاکنون 59 فقره جهیزیه کامل به ارزش یک میلیارد و 139 میلیون ریال به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اعطا شده است.

دهقانی تعداد کل ایتام مورد حمایت را 570 نفر دانست و افزود: یک هزار و 360 حامی ایتام این شهرستان را مورد حمایت قرار داده‌اند که تاکنون یک میلیارد و 732 میلیون ریال توسط حامیان برای ایتام پرداخت شده است.

وی یادآور شد: تعداد افراد بیمه شده 5 هزار و 983 نفر بوده که بالغ بر 522 میلیون ریال بابت هزینه‌های درمانی پرداخت شده است.


انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12109

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی