خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12114 | ۱۴:۲۶ - ۶ آذر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

امام جمعه قوچان با تأکید بر اینکه مسئول و مدیر در جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار مردم هستند نه رئیس آن‌ها، گفت: برخی از مسئولان در این شهرستان به جای خودنمایی و ظاهرنمایی کردن به فکر رفع مشکلات مردم باشند.http://www.quchancity.ir/_DouranPortal/Album/News/607d27c4-821d-4f0c-8a90-ffaf2e1969f9_20140503_122544.jpg

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قوچان در مصلی قبا اظهار کرد: یکی از نشانه‌های مؤمن زیارت اربعین بوده که در کنار چهار نشانه خواندن پنجاه و یک رکعت نماز در شبانه‌روز، انگشتر عقیق در دست راست کردن، گذاشتن پیشانی در نماز برروی خاک و بلند گفتن بسم‌الله الرحمن‌الرحیم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سنت پیاده‌روی اربعین بر اساس حرکت جابر بن عبدالله انصاری به عنوان نخستین زائر پیاده امام حسین (ع) در روز اربعین شکل گرفته است، گفت: عطیه همراه و همسفر جابر در این زیارت یک عالم، مفسر قرآن و از دوستداران امیرالمؤمنین (ع) بود که خود را به همراه جابر به زیارت سید‌الشهدا رساندند تا یک زیارت همراه با معرفت و آگاهی داشته باشند.

خطیب جمعه قوچان با تأکید بر اینکه خیلی‌ها به دنبال حرکت به سوی خدا هستند اما در مسیر دچار ظلمت و گمراهی می‌شوند، تصریح کرد: حرکت امام حسین (ع) در دنیا نظیر ندارد که کسی برای دین خدا از همه چیز خود بگذرد و ما با تأسی به این حرکت بزرگ آن را مورد تحسین قرار می‌دهیم.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال 58 از حضور پرشور بسیجیان این شهرستان در همایش شکوه ایستادگی در مصلی قبای قوچان که با عظمت برگزار شد تقدیر کرد و آن را گوشه‌ای از نمایش قدرت بسیج دانست.

طباطبایی با یادآوری اینکه تذکراتی به برخی مسئولان این شهرستان در قالب جلسات خصوصی و به صورت محبت‌آمیز داده شده است، بیان کرد: برای برخی افراد محبت و ملاطفت صادق نبوده و کسانی که امروز به ریاست در نهاد یا اداره‌ای رسیدند باید به زیرمجموعه خود چگونه رفتار کردن همراه با ادب و مهربانی با ارباب رجوع و مردم را تعلیم بدهند.

وی تأکید کرد: مسئول و مدیر در جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار مردم بوده نه رئیس آنها و برخی مسئولان به جای خودنمایی و ظاهرنمایی کردن، چگونه رفتار کردن با مردم و رفع مشکلات آنها را یاد بگیرند.

امام جمعه قوچان با بیان اینکه در حال حاضر پشت تریبون نماز جمعه تذکر دادم که مسئولان مواظب بوده و به فکر رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشند، خاطرنشان کرد: نباید به فکر ظاهرنمایی باشند و اگر به این توصیه‌ها عمل نکرده و تغییری در رفتار آنها مشاهده نشد از پشت تریبون نماز جمعه نام نهاد و اداره را بیان می‌کنم.

وی یادآور شد: بعضی‌ها به قدری گستاخ می‌شوند که وقتی بیچاره‌ای به عنوان درد و دل می‌خواهد مشکلات خود را بیان کند آن فرد را بیرون می‌کنند و من مقابل مسئولی که بخواهد حق مردم را پایمال کند می‌ایستم و حق مردم را می‌گیرم.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12114

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی