خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12116 | ۱۶:۰۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱ دیدگاه

فرماندار: حضور حداکثری و پررنگ مردم به عنوان یک امر مهم در انتخابات و پشتوانه اصلی اقتدار کشور است.http://media.mehrnews.com/d/2015/02/02/3/777704.jpg?ts=1432719998552

علیرضا قامتی روز سه شنبه در نشست خبری گفت: اسفند ماه سال جاری شاهد برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین انتخابات در دولت تدبیر و امید خواهیم بود.
وی قوچان را جزو شهرستانهای دارای بیشترین مشارکت مردم در این زمینه دانست و اظهار کرد: در این شهرستان 130 هزار نفر و در بخش فرعی فاروج نیز 30 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که امیدواریم همچون سالهای گذشته شاهد انتخاباتی پرشور در این شهرستان باشیم.
وی گفت: ستاد انتخابات این شهرستان در قالب 11 کمیته شکل گرفته که هفت کمیته آن در حال فعالیت و سایر کمیته ها در زمان اجرای انتخابات و متناسب با برگزاری آن فعالیت خواهند کرد .
قامتی شهرستان قوچان را جزو معدود شهرستانهایی با یک نماینده مجلس شورای اسلامی برای دو شهر از دو استان خواند و افزود: انتظار مجموعه ستاد انتخابات شهرستان از نامزدهای انتخاباتی و هوادارن آنان رعایت چارچوبها و موازین قانونی است تا همه در کنار هم انتخاباتی سالم برگزار نماییم.
وی اظهار کرد: حضور دستگاه های نظارتی و بازرسی و اجرایی در کنار یکدیگر باعث اجرای انتخابات مطلوب و مطمئن خواهد بود.
وی سلامت انتخابات را یکی اصلی ترین ارکان انتخابات خواند و افزود: رسانه های غربی به دنبال خدشه وارد کردن به سلامت انتخابات در ایران هستند و اقدامات خود را نیز از ماههای گذشته شروع کرده اند که حضور گسترده مردم مشت محکمی بر تبلیغات رسانه های غربی خواهد بود.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12116

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۱)

  • مرتضی تقی زاده خسرویه
  • تف تو این مشارکت ها، 
    :)

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی