خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12117 | ۲۳:۵۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

رئیس اداره بهزیستی قوچان از اختصاص یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای اشتغال معلولان طی پنج ماه گذشته در این شهرستان خبر داد که تاکنون نزدیک به یک میلیارد تومان آن جذب شده است.http://jamejamonline.ir/Media/Image/1392/04/09/635081831938344566.jpg

ناصر نیک‌افشار ظهر امروز در دیدار تعدادی از معلولان موفق قوچان با فرماندار این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: بزرگداشت معلولان برای حمایت و آگاهی‌بخشی و ایجاد فرهنگ در جامعه برای فراگیر کردن دسترسی آسان به امکانات توسط این قشر از جامعه است.

وی با بیان اینکه تمرکز سازمان بهزیستی بر حوزه سلامت، کار و حمایت‌های اجتماعی بوده است، تصریح کرد: این شهرستان به دنبال افزایش سَمن‌ها و NGOها بوده و پیگیر مناسب‌سازی و آگاه‌سازی محیط برای این قشر جامعه است و با ایجاد کارگاه‌ها و رابطه با مراکزی همچون فنی و حرفه‌ای همکاری و تعامل مناسبی را به وجود آورده‌اند.

رئیس اداره بهزیستی قوچان با اشاره به اینکه در پنج ماه گذشته هزینه بیمه 37 نفر از معلولان پرداخت شده است، گفت: در این مدت بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای حوزه اشتغال اختصاص پیدا کرده است که تاکنون نزدیک به یک میلیارد تومان جذب و 25 نفر معرفی شده‌اند.

وی بیان کرد: 627 نفر نیز در خانواده‌ها نگهداری می‌شوند که اعتباری بالغ بر 280 میلیون تومان به ‌آنها پرداخت شده و 27 نفر که دارای ضایعه نخاعی هستند نیز مورد حمایت کامل بهزیستی قوچان هستند.

نیک‌افشار با اشاره به اینکه به 2 هزار و 900 نفر کمک هزینه توانبخشی و به یک‌هزار و 300 نفر هزینه بیمه‌های درمانی پرداخت شده است، عنوان کرد: طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه معلولان در سطح روستاهای شهرستان انجام شد که یک‌هزار و 800 معلول شناسایی شدند و 150 روستا در این زمینه تحت پوشش قرار گرفتند.

وی در پایان یادآور شد: یک‌هزار و 300 نفر مورد آموزش قرار گرفته و 38 مورد از منازل معلولان این روستاها مناسب‌سازی شده است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12117

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی