خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12127 | ۱۴:۲۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان گفت: بیش از سه هزار نفر از این شهرستان در قالب 17 کاروان برای حضور در مراسمات دهه آخر صفر در مشهد مقدس از این شهرستان اعزام شده‌اند.http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1394/08/30/13940830000372_PhotoA.jpg

حجت‌الاسلام سید محمد ساجدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قوچان اظهار کرد: تعداد کاروان‌های ثبت‌نامی برای حضور در مراسمات دهه آخر صفر از این شهرستان 17 کاروان بوده که یک هزار و 895 آقا و یک هزار و 370 خانم در این کاروان‌های ساماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه آخرین کاروان قوچان با اتوبوس فردا عصر برای حضور در مراسمات شهادت امام رضا (ع) عازم مشهد می‌شوند، تصریح کرد: همه کاروان‌ها بیمه شده و باید دارای روحانی یا مداح و یک مسئول فرهنگی باشند و قبل از اعزام نیز جلسه‌ای توجیهی برای مسئولان کاروان‌ها برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان با یادآوری اینکه محل اسکان در مشهد با همکاری فرمانداری شهرستان و جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) پیش از حرکت کاروان‌ها مشخص شده است، گفت: امسال نسبت به سال گذشته در تعداد کاروان‌های اعزامی از قوچان و نفرات ثبت‌نامی با افزایش روبرو بودیم.

ساجدی تأکید کرد: مسئولان کاروان‌های باید توجیه شوند که از این ظرفیت به وجود آمده و حضور جوانان حداکثر استفاده را کنند و همچنین قبل از حرکت، برنامه‌های خود را پیش‌بینی کنند تا بتوانند اقدامات تأثیرگذارتری را انجام بدهند.

وی با اشاره به اینکه حضور روحانیون و افراد سرشناس در اینگونه برنامه‌ها بسیار مؤثر است، خاطرنشان کرد: مسئولان دست‌اندرکار خیلی موافق حضور بانوان در این پیاده‌روی نیستند زیرا دارای مشکلات و دردسرهایی بوده و بهتر است خانم‌هایی که نیت پیاده‌روی دارند از ورودی مشهد اقدام به این کار کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان یادآور شد: همیشه حضور در این راه برای همه مهیا نبوده و باید از این توفیق نصیب شده و لحظه لحظه‌های آن با قرائت قرآن، توسل به اهل بیت (ع) استفاده معنوی کرد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12127

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی