خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12128 | ۱۴:۲۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد از اعزام اتوبوس به ورودیهای شهر مشهد و مسیرهای حرکت زائران پیاده برای انتقال آنان به مراکز اسکان اضطراری در سطح این شهر خبر داد.https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/thumb/5/51/%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C_%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF.jpg/250px-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C_%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF.jpg

علی قناویزچی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به ریزش برف برودت هوا، شهرداری برای انتقال زائران پیاده رضوی در طول مسیر باقی مانده عزیمت آنان به مشهد اقدام به اعزام پنج دستگاه اتوبوس به ورودیهای این شهر کرد.
وی گفت: همچنین 300 دستگاه خودور در سامانه جهاد خدمت برای خدمت رسانی به زائران پیاده رضوی اعلام آمادگی کرده اند که این تعداد نیز توسط شهرداری ساماندهی و برای انتقال زائران به ورودیهای شهر اعزام می شوند.
مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد افزود: 10 مرکز اسکان اضطراری نیز با گنجایش افزون بر پنج هزار نفرشب، به وسایل گرمایشی مجهز و آماده اسکان زائران شده اند.
وی ادامه داد: 24 ایستگاه صلواتی هم در ورودیهای شهر مشهد از سمت قوچان، کلات، نیشابور، وکیل آباد و سرخس آماده پذیرایی از زائران پیاده رضوی هستند.
هر سال طی روزهای پایانی ماه صفر حدود سه میلیون زائر و مسافر به مشهدالرضا(ع) وارد می شوند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12128

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی