خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12129 | ۱۴:۴۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با آغاز بارش برف و برودت هوا، توزیع اقلام امدادی بین زائران پیاده و اقدام برای اسکان اضطراری آنان آغاز شده است.http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/94-07/05/farhangnews_148769-429949-1443330174.jpg

محمود بهمن آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود کرد: در شب گذشته 22 هزار و 700 ثوب بارانی بین زائران پیاده توزیع شد و امروز نیز 12 هزار ثوب دیگر بارانی در اختیار آنان قرار می گیرد.
وی این اقدامات را در قالب اجرای طرح همسفران خورشید عنوان و بیان کرد: همچنین در همین چهارچوب 16 دستگاه آمبولانس کمکی از 9 استان کشور به خراسان رضوی اعزام شده تا برای امدادرسانی به زائران به کار گرفته شود.
بهمن آبادی با اشاره به فعالیت 33 پایگاه امداد و نجات زمستانی در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی افزود: در این راستا 464 نیروی امدادی در قالب 116 تیم عملیاتی مسئولیت امدادرسانی به زائران و مسافران را دارند.
وی گفت: تا پایان شب گذشته ذخیره دارویی کلیه تیم های امدادی تکمیل شده و به 11 هزار و 830 نفر از زائران نیز امدادرسانی شده است.
وی با اشاره به تامین اقلام امدادی مورد نیاز در پایگاه های مستقر در محورها، افزود: حدود هشت هزار تخته پتو و موکت در پایگاه های امداد آماده سازی شده تا در صورت نیاز میان زائران و مسافران توزیع شود.
معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی گفت: 16 آمبولانس کمکی سایر استان ها نیز در محورهای پرتردد از جمله محور قوچان، تربت حیدریه، نیشابور و فریمان توزیع شده است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12129

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی