خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12130 | ۱۵:۲۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از استقرار تعداد ۴۶۴ نیروی امداد گر با هدف کمک به مسافران و همچنین زائران پیاده امام رضا(ع) در محور های مواصلاتی این استان خبر داد.http://media.mehrnews.com/d/2015/12/08/4/1933767.jpg

سید مجتبی احمدی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر هیچ خودرو و یا مسافر بازمانده ای  در راه های ارتباطی استان وجود ندارد بیان کرد: ۴۶۴ نیروی امدادی در پنج محور چناران – قوچان، نیشابور– مشهد، تربت حیدریه – مشهد، سرخس – مشهد و فریمان – مشهد آماده خدمت رسانی به مسافران و به ویژه زائران پیاده امام رضا(ع) هستند.

وی تاکید کرد: بیشتر نیروهای امدادی هلال احمر در محورهایی مستقر هستند که حادثه خیزتر بوده که یکی از این محورها، محور تربت حیدریه- مشهد است که سابقه کولاک را دارد.

احمدی با اشاره به اسکان اضطراری مسافران در راه مانده در جاده های استان توسط نیروهای امدادی هلال احمر گفت: در این اسکان ها بسته های غذایی اضطراری شامل بیسکوییت، بطری آب معدنی، کشمش و خرما به مسافران داده می شود و در صورت نیاز پتو نیز بین آن ها توزیع می شود.

وی از وقوع چند حادثه جدی در محور قوچان به مشهد طی روز گذشته خبر داد و افزود: این محور به دلیل تردد خودروهای سنگین یکی از محورهای حادثه خیز استان است که روز گذشته سه تصادف زنجیره ای و سه واژگونی در آن رخ داد و خوشبختانه این حوادث تلفات جانی به همراه نداشت.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12130

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی