خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12139 | ۱۵:۴۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که فعالیت‌های هسته‌ای ایران از استاندارهای متعارف بین‌المللی فراتر نمی‌رود، تصریح کرد:به لحاظ دکترین فقهی که بر حاکمیت جمهوری اسلامی جاری است، فعالیت‌های غیرصلح آمیز هسته‌ای دارای حرمت شرعی می‌دانیم.http://www.hadishooshtari.com/wp-content/uploads/2014/10/1-2153.jpg

هادی شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اظهار داشت: ارزیابی کلی از گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌تواند این باشد که تلفیقی از نکات سفید و سیاه  در گزارش گرد هم آمده است.

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش آژانس مروری بر گذشته فعالیت‌های هسته‌ای ایران داشته است، بیان کرد: حقانیت منطق جمهوری اسلامی ایران در این گزارش  اثبات شده و حرف‌های بی‌پایه دیگران نیز مشخص شده است.

عضو‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده است که هر گونه فعالیت هسته‌ای که انجام می‌دهد در چارچوب پادمان‌های بین‌المللی و نظارت‌های قانونی است، متذکر شد: فعالیت‌های هسته‌ای ایران از استاندارهای متعارف بین‌المللی فراتر نمی‌رود و اساسا به لحاظ دکترین فقهی که بر حاکمیت جمهوری اسلامی جاری است، فعالیت‌های غیرصلح آمیز هسته‌ای دارای حرمت شرعی می‌دانیم.

شوشتری با بیان اینکه در فضا و هیاهوهای سیاسی جهان سعی می‌شد که منطق جمهوری اسلامی ایران نشنیده گرفته شود، گفت: خوشبختانه پس از فرآیند برجام، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان مرجع ذی صلاح سازمان بین‌المللی، منطق جمهوری اسلامی ایران را تایید کرد و انحراف فعالیت‌های هسته‌ای ایران را رد کرد.

وی در خصوص ادامه همکاری‌های ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ، افزود: جمهوری اسلامی ایران عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و در نزد این سازمان بین‌المللی عضو و در نزد آژانس سفیر و نماینده دائم دارد و تعاملات ایران و آژانس در حدود استاندارهای متعارف خواهد بود.

عضو‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: با توجه به مفاد مندرج در برجام، در صورتی که آژانس عدم انحراف در فعالیت‌های هسته‌ای ایران را تایید کند، پرونده PMD نیز مختومه می‌شود که به نظر من مقدمات این کار فراهم شده است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12139

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی