خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12162 | ۲۳:۴۱ - ۳ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان گفت: یکی از شاخص‌ها و پارامترهای اقتدار نظام اسلامی ایران مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.http://www.hormoz.ir/wp-content/uploads/2013/06/80699486-4369128.jpg

علیرضا قامتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قوچان و فاورج همزمان با سراسر کشور بوده که تاکنون 17 مرد و 3 خانم از این حوزه انتخابیه کاندیدا شده‌اند.

وی با بیان اینکه اکثر شرکت‌کنندگان در انتخابات از این حوزه انتخابیه دارای مدارک تحصیلی خوبی هستند، گفت: انتظار می‌رود بر اساس نظرات کارشناسی 25 نفر تا پایان روز ثبت‌نام از حوزه انتخابیه قوچان و فاروج برای مجلس دهم شورای اسلامی کاندید خواهند شد اما آنچه مهم است رعایت قانون، اخلاق و شرع است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قوچان با بیان اینکه جلب اعتماد نسبی مردم به مجریان و ناظران انتخابات، مشارکت حداکثری را به ارمغان می‌آورد، تصریح کرد: یکی از شاخص‌ها و پارامترهای اقتدار نظام اسلامی ایران مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به این مطلب که براساس سخنان امام خمینی(ره) دین و مردم دو پایه اساسی عزت و سربلندی به شمار می‌آیند، خاطرنشان کرد: تنوع در کاندیداها موجب می‌شود مردم براساس دیدگاه‌ها و ملاک‌های مورد نظر خود انتخاب درست و آگاهانه‌ای داشته باشند.

فرماندار قوچان با بیان اینکه همراهان و طرفداران کاندیداها باید در آتیه نیز قانون را رعایت کنند و در عین رقابت رفاقت را نیز مد نظر قرار دهند، بیان کرد: موضوع شهروندی و رعایت حقوق عامه مردم باید در بحث انتخابات رعایت شود و شرایطی مهیا که زندگی مردم مورد محدودیت قرار نگیرد.

وی تأکید کرد: مجموعه‌ای در سطح شهرستان بررسی کرده که فضای تبلیغات به گونه‌ای فراهم شود تا برای مردم محدودیت ایجاد نشود و یک شعاع صد متری از خیابان‌های اصلی محدودیت تشکیل ستاد تبلیغاتی ایجاد شده است تا شهروندان دچار مشکلات اقتصاد شهری و خدماتی نشوند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12162

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی