خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12170 | ۲۱:۰۷ - ۷ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

رئیس اداره ثبت احوال قوچان از صدور 4 هزار و 724 قطعه کارت ملی هوشمند در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: صدور بیش از 4 هزار کارت ملی هوشمند در قوچان

قاسم گلدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قوچان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 873 وفات در این شهرستان به ثبت رسیده است که در مقایسه با سال گذشته و مدت مشابه که 832 مورد بوده دارای رشد 4.9 درصدی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در این مدت 2 هزار و 870 تولد در این شهرستان ثبت شده بود، تصریح کرد: تعداد متولدین امسال 2 هزار و 993 نفر بوده که یک‌هزار و 532 نفر را پسران و یک‌هزار و 461 نفر را دختران تشکیل می‌دهند و نسبت به سال گذشته رشد 4.3 درصدی داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال قوچان یادآور شد: این شهرستان بالاترین میزان ولادت را پس از مشهد، تایباد و خواف به خود اختصاص داده و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سیاست‌های جمعیتی رتبه سوم شاخص میزان ولادت در استان به این شهرستان تعلق یافته است.

وی آمار طلاق ثبت شده از ابتدای امسال تاکنون را 472 مورد دانست و افزود: تعداد ازدواج‌های به ثبت رسیده نیز در این مدت یک‌هزار و 646 مورد بوده و میانگین سن ازدواج در مردان 27.2 و زنان 21.8 و همچنین در طلاق مردان به 32.9 و در زنان به 27.9 رسیده است.

گلدی تعداد کارت ملی هوشمند صادر شده در این شهرستان تاکنون را 4 هزار و 724 قطعه برشمرد و تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه www.ncr.ir اقدام به ثبت‌نام کارت ملی کنند و طی قول‌های مساعد زمان صدور کارت‌ها به دو هفته کاهش پیدا کرده است.

وی با یادآوری اینکه طی چند روز گذشته حدود 700 کارت ملی صادر شده است، گفت: نام امیرعلی با 94 مورد، ابوالفضل با 82 مورد، فاطمه 141 مورد و زهرا با 88 مورد فراوانی نام‌هایی بوده که از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12170

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی