خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12171 | ۱۲:۴۴ - ۸ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

سرهنگ علی اصغر صوفی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: همایش بزرگ ۹ دی با سخنرانی یکی از کارشناسان برجسته کشوری، روز چهارشنبه و بعد از نماز مغرب و اعشا در مهدیه قوچان برگزار می شود.

________________

وی ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده، پیش بینی می شود بیش از ۳ هزار نفر از بسیجیان و شهروندان قوچانی در این همایش حضور داشته باشند.
وی با اشاره به عوامل بوجود آورنده فتنه ۸۸ نیز افزود: پشت پرده فتنه ۸۸، استکبار و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که با سناریوی از قبل آماده شده و از طریق پیاده نظام خود که شامل تندورها و برخی از افراد گمراه بود، درصدد براندازی نظام بودند.
سرهنگ صوفی خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ و پس از ساختارشکنی به ویژه بی احترامی هایی که در روز عاشورا به ارزش ها صورت گرفت، غرور ملی و دینی مردم ولایتمدار ایران خدشه دار شد و ملت بابصیرت ایران اسلامی، در دفاع از ارزش ها و ولایت، حماسه ۹ دی را رغم زدند.
وی یادآور شد: بسیج و سپاه حافظ ارزش های انقلاب و نظام اسلامی ایران است و این موضوع در قانون اساسی صریحاً ذکر شده است و در هر جایی که دشمن درصدد تعرض به ارزش های انقلاب اسلامی باشد، سپاه و بسیج توطئه های آنها را خنثی خواهد کرد.
فرمانده سپاه ناحیه قوچان تاکید کرد: هوشیاری و آگاهی مردم در برابر اهداف براندازی فتنه گران و محبت و تبعیت از ولایت، مهمترین پیام حماسه ۹ دی است.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12171

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی