خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12177 | ۱۶:۲۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

خطیب جمعه شهرستان گفت: هوشیاری، ولایت‌مداری و پایداری ملت ایران اسلامی را به پیروزی نهایی می‌رساند و حضور در انتخابات باید دشمن‌شکن و سبب مأیوس کردن دشمن شود و حضوری آگاهانه، با بصیرت و سرنوشت‌ساز باشد.

_______________

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قوچان در مصلای قبای این شهرستان اظهار کرد: تقوا عنصر بازدارنده از گناه بوده و نیرویی است که انسان را از آنچه خدا نهی کرده حفظ می‌کند و سبب می‌شود تا در بن‌بست‌ها نماند.

وی با بیان اینکه بر اساس تعبیر قرآن درها به روی انسان با تقوا بسته نمی‌ماند و خداوند تبارک و تعالی راه نجات را به افراد پرهیزکار و متقی نشان می‌دهد، تصریح کرد: اگر کسی تقوای الهی را پیشه کند خداوند راه نجات را به او نشان می‌دهد و دارای قوه تشخیص حق و باطل از یکدیگر می‌شود.

امام جمعه قوچان نبود تشخیص حق و باطل را یکی از مشکلات جامعه امروز در دچار شدن به مشکلات دانست و ادامه داد: حفظ و نگهداری نفس کارها را برای انسان آسان می‌کند و نبود بصیرت و تقوا سبب می‌شود انسان به دنبال جریان باطل حرکت کند و از راه درست خارج شود.

وی با بیان این موضوع که کمک به بازسازی عتبات عالیات از نظر فرهنگی و اعتقادی حائز اهمیت است، بیان کرد: انتظار می‌رود مردم شهیدپرور قوچان در حد توان خود کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات را در اولویت امور خویش قرار دهند.

طباطبایی با اشاره به اینکه ملت شریف ایران در آستانه آزمایش بزرگ در هفتم اسفند قرار گرفته است، گفت: هوشیاری، ولایت‌مداری و پایداری ملت ایران اسلامی را به پیروزی نهایی می‌رساند و حضور در انتخابات باید دشمن‌شکن و سبب مأیوس کردن دشمن شود و حضوری آگاهانه، با بصیرت و سرنوشت‌ساز باشد.

وی با تأکید بر اینکه نباید تخریب و شایعه‌پراکنی در فضای جامعه گسترش پیدا کرده و باید از این تشنج پرهیز شود، خاطرنشان کرد: آنچه توسط بیگانگان در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود کذب و دروغ بوده و باید دانست تا به حرفی یقین پیدا نکردیم نباید عکس‌العمل نشان داد زیرا دشمن به دنبال استفاده از فضای مه‌آلود است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با توصیه به مسئولان به ویژه برگزارکنندگان انتخابات گفت: امانتداری و بی‌طرفی در راستای رعایت حقوق مردم و صیانت از آرا آنها باید اولویت کارها قرار بگیرد و اگر از این جایگاه کوتاهی شود خداوند این گناه بزرگ تضعیف حقوق مردم را می‌بیند.

وی تأکید کرد: باید همه کاندیداها در چشم مسئولان یکسان دیده شوند و هیچ شخصی حق دخالت در امر انتخابات را ندارد و تنها قانون و رأی مردم محترم و تعیین‌کننده است.

 

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12177

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی