خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1218 | ۱۳:۴۸ - ۳ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان گفت: در قالب طرح آرامش بهاری؛ ۲ هزار بسته فرهنگی در بقاع متبرکه قوچان توزیع شد.

گشت و گذار در شهر


حجت‌الاسلام حسین نیساری افزود: اجرای طرح آرامش بهاری یاس نبوی در بقاع متبرکه این شهرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و با توجه به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا (س) برنامه‌های خاص این ایام در بقاع در حال اجراست که با استقبال خوب مسافران و زائران نوروزی و مجاوران این آستان مقدس مواجه شده است.

نیساری بیان داشت: این طرح در تمامی بقاع مطرح شهرستان و بطور خاص با محوریت امامزاده ابراهیم (ع) و امامزاده جلیل به دلیل قرار داشتن در مسیر تردد مسافران در حال اجراست.

وی با اشاره به اسقرار 5 مبلغ دینی در این دو امامزاده تصریح کرد: همزمان با برپایی خیمه معرفت که شامل 10 غرفه فرهنگی هنری است 5 مبلغ اعزامی از استان نیز در این ایام با اجرای برنامه‌های فرهنگی به مسائل و پرسش‌های دینی مذهبی زائران و مسافران پاسخ خواهند داد.

وی تصریح کرد: در جهت توسعه فرهنگ اسلامی تاکنون در حدود 2000 بسته فرهنگی در بین زائران توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان با اشاره به برنامه‌های ایام فاطمیه بیان داشت: همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (ع) مراسم سوگواری و عزاداری در بقاع متبرکه برگزار می‌شود که این مراسم در آستانه امامزاده ابراهیم (ع) با حضور پیکر مطهر شهید حسنی از شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این مراسم آیت الله اختری عضو شورای سیاست گذاری ائمه کل کشور سخنرانی خواهد داشت و شروع مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء خواهد بود.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1218

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۳ فروردين ۹۴ / ۱۳:۴۸

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی