خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12184 | ۱۱:۴۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

رئیس شورای اسلامی شهر قوچان آموزش‌های شهروندی و فرهنگ‌سازی در جامعه را امری ضروری و جزو برنامه‌های فرهنگی این شورا دانست.

____________________

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، محمود ارحمی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قوچان در سالن اجتماعات این شورا اظهار کرد: کمیسیون تحویل در معاملات عمرانی متوسط شهرداری تشکیل شده است که در آن سه نفر با انتخاب شهردار کمیسیون را تشکیل و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در معاملات عمده کمیسیون تحویل دو نفر با انتخاب شهردار و یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر حضور خواهند داشت، تصریح کرد: طی مصوبه شورای شهر قوچان از این پس نامه‌های مردمی پس از دریافت روزانه توسط دبیرخانه شورا و ثبت شدن به شهرداری ارسال می‌شود تا نامه‌های نیازمند مصوبه توسط شهردار با ذکر سابقه، جزئیات، پیشنهاد و نظر کارشناسی به شورا مسترد شود.

ارحمی تأکید کرد: شورای اسلامی شهر قوچان باید برنامه‌های مناسبی برای ایام الله دهه فجر تدارک ببیند که کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و حقوقی این شورا باید در نخستین فرصت جلسه‌ای تشکیل داده و برنامه‌های خود را پس از مصوب شدن در کمیسیون در صحن علنی مطرح کند.

وی آموزش‌های شهروندی و فرهنگ‌سازی در جامعه را امری ضروری و جزو برنامه‌های فرهنگی این شورا دانست و بیان کرد: باید روی طرح‌هایی برای آموزش خانواده از جمله ارتباط مادر و دختر، نیازهای نوجوانان، تربیت آنها و... برنامه‌ریزی درستی انجام شود تا بتوان یک کار درست و تأثیرگذار در سطح جامعه به انجام رساند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12184

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی