خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12188 | ۱۱:۰۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

مدیر آموزش و پرورش قوچان گفت: تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی این شهرستان به همت خیران و اعتبارات دولتی به ۱۰ مورد کاهش پیدا کرده که در سال آینده نیز تعدادی دیگر از این پروژه‌ها افتتاح می‌شود.خبرگزاری فارس: تعداد پروژه‌های نیمه تمام آموزشی قوچان به 10 مورد کاهش یافت

____________________

به گزارش خبرگزاری فارس ;

 علی خانی صبح امروز در حاشیه انعقاد قرارداد تکمیل یک مجتمع خیرساز در قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های آموزش و پرورش در این شهرستان یکی از اولویت‌های اصلی پیش روی این نهاد بوده که مجتمع شبانه‌روزی مرحوم علی قربانی نمونه‌ای از این پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با همت خیرین مدرسه‌ساز و انعقاد قرارداد با فرزندان مرحوم تا پایان شهریور سال آینده به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: تکمیل این پروژه نیمه‌تمام آموزشی و پرورشی یکی از اهداف والا و خدا پسندانه‌ای بود که مرحوم قربانی در طول عمر با برکت خود خواهان به ثمر نشستن آن بودند.

مدیر آموزش و پرورش قوچان تأکید کرد: بی‌شک یکی از برترین و لذت‌بخش‌ترین اعمال کمک به هم‌نوع و تقسیم عادلانه محیط‌های آموزشی میان تمامی دانش‌آموزان است و ساخت مجتمع‌های آموزشی در روستاها نمونه‌ای از این استفاده دانش‌آموزان در مناطق محروم از محیط‌های علمی و فرهنگی به‌شمار می‌آید.

مدیر آموزش و پرورش قوچان با اشاره به اینکه این مجتمع آموزشی از مهر ۹۵ جذب دانش‌آموز خواهد داشت، گفت: ساخت این مجتمع شبانه‌روزی از سال ۸۸ آغاز شد که دارای دو ساختمان خوابگاهی و آموزشی شامل ۹ کلاس درس، نمازخانه و کارگاه رایانه است.

خانی یادآور شد: تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی این شهرستان به همت خیران مدرسه‌ساز و اعتبارات دولتی به ۱۰ مورد کاهش پیدا کرده که در سال آینده نیز تعدادی دیگر از این پروژه‌ها افتتاح می‌شود.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12188

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی