خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12189 | ۱۳:۳۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

رئیس شورای اداری قوچان با یادآوری اینکه دشمن پایه‌های دینی و مردمی ایران اسلامی را مورد تهاجم خود قرار داده است گفت: همایش عظیم چند 10 میلیونی مردم در یک روز پای صندوق‌های رأی مورد تجزیه و تحلیل کشورهای خارجی قرار می‌گیرد و این مشارکت پرشور و حداکثری سبب به وجود آمدن امنیت امروز شده است.

____________________

به گزارش خبرگزاری فارس ;

علیرضا قامتی ظهر امروز در همایش شوراها و دهیاران دهستان قوچان عتیق در سالن اجتماعات فرمانداری با تأکید بر تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: دشمن با حضور در حوزه نرم‌افزاری جنگ به دنبال گسستن اتحاد، انسجام و همدلی مردم و ایجاد تفرقه است و در این راستا در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات ورود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال استراتژی را در شعار سال بیان می‌کنند که سیاست‌های نظام در برابر توطئه‌های دشمن محسوب می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عرصه‌های همایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و افزایش اتحاد و استحکام وحدت مردم و حضور در پای صندوق‌های رأی است.

وی با اشاره به اینکه عربستان قیمت نفت خود را از 120 دلار به یک چهارم کاهش داد تا برای مردم ایران اسلامی مشکل ایجاد کند، بیان کرد: در شرایط فعلی باید اقتصاد مقاومتی و روحیه جهادی نهادینه‌سازی شود و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید دارند و نباید در میان مردم روحیه ناامیدی ایجاد کرد.

قامتی، دشمن‌شناسی را مهم‌ترین نکته در بصیرت برشمرد و اضافه کرد: صحبت‌ها باید بر اساس مطالعه و شناخت از وضعیت مملکت و دشمن‌شناسی صورت بگیرد و هر رأی مردم در انتخابات به اندازه ده موشک در زمان جنگ تحمیلی که علیه عراق استفاده می‌شد دارای ارزش است.

وی تأکید کرد: یکی از رکن‌های اصلی بسترسازی توسعه و کاهش دغدغه مجریان کشور وجود قوانین شفاف است و ارزشمندترین انتخاب‌ها در انتخابات هفتم اسفند توسط خود مردم انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات قوچان با یادآوری اینکه 161 شعبه اخذ رأی در قوچان و 54 شعبه در فاروج برای انتخابات آتی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در چارچوب قانون حرکت کنند و نسبت به تأییدیه‌ها تمکین داشته باشند.

وی بیان کرد: کسی حق ندارد در ساعات اداری با استفاده از امکانات دولتی تبلیغ علیه یا به نفع کاندیدایی داشته باشد و از دادستان شهرستان نیز درخواست برخورد با خاطیان را داریم.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12189

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی