خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12194 | ۲۰:۳۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان گفت: خوشبختانه سال گذشته از یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار بخش کشاورزی قوچان 80 درصد اختصاص یافت.

علیرضا قامتی ظهر امروز در همایش تجلیل از 28 تولیدکننده برتر بخش کشاورزی قوچان در سالن تشریفات این شهرستان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هجمه زیادی به دو محور ساختاری نظام اسلامی ایران یعنی مردم و دین از سوی دشمنان وارد شده است تا محور مردمی را از حالت انسجام و پایدار خارج کنند.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی، فشارهای اقتصادی، تحریم‌ها و جنگ نرم نمونه‌ای از این توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود، افزود: مردم ایران اسلامی با توانمندی و ایستادگی‌های خود تمام حیله‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و در شرایط کاهش قیمت نفت هم توان بهتر رقم زدن آینده را نسبت به گذشته دارند.

رئیس شورای اداری قوچان یادآور شد: هنگامی که نفت 120 دلار بوده اعتبارات این شهرستان در حوزه کشاورزی در سال 91 از یک میلیارد و 400 میلیون تومان تنها 30 درصد و در سال 92 از یک میلیارد و 600 میلیون تومان فقط 20 درصد اختصاص داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال 93 از یک میلیارد و 600 میلیون تومان در این حوزه حدود 80 درصد اختصاص اعتبار داشته‌ایم، گفت: امروز بسیاری به دنبال کمرنگ جلوه‌ دادن اتحاد و انسجام موجود در نظام اسلامی ایران هستند و دشمن نیز به دنبال این موضوع است که برخی به جای دفاع از حیثیت نظام فقط حرف دشمن را می‌زنند.

فرماندار قوچان با تأکید بر اینکه عربستان سعودی تمام قوای خود را جمع کرده تا کشور جمهوری اسلامی ایران را به میدان جنگ بکشاند، بیان کرد: حضور در همایش بزرگ سیاسی انتخابات هفتم اسفند یک اقتدار جدی برای نظام است که این عزت و سربلندی ایران اسلامی باید به رخ جهانیان کشیده شود.

وی تأکید کرد: مردم با حضور خود اعلام می‌کنند که ملت از خون شهدا و دین جدا نمی‌شوند و انتظار می‌رود مردم آنچه خود مصلحت می‌دانند با فکر و درایت فردی در پای صندوق‌های رأی انتخاب داشته باشند.

قامتی تصریح کرد: محصولات این شهرستان زراعی، باغی و دامی بوده که در حوزه خرید تضمینی محصولات باید الگوهای فنی و تخصصی انجام و برنامه‌ریزی در حوزه رقابت، عرضه و تقاضا موجب بهتر شدن قیمت محصولات در حوزه بازار می‌شود.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12194

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی