خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12197 | ۱۶:۱۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

رئیس دادگستری قوچان گفت: دستگاه قضایی قوچان با قاطعیت با عدم رعایت اخلاق و قانون در انتخابات برخورد می‌کند.

_____________________

سید حسن حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: فضای انتخابات بهترین فضای موجود برای نشان‌دادن دموکراسی در یک کشور بوده که می‌تواند دو رویکرد به نفع حکومت و به ضرر حاکمیت ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مسئولان در این شهرستان باید اخلاق و قانون را در انتخابات رعایت کنند، گفت: نتیجه حاصل از رعایت قانون توسط مردم، مسئولین و همه دست‌اندرکاران به نفع نظام و حکومت است.

رئیس دادگستری قوچان انتخابات را معرف نظام دانست و تصریح کرد: همه مردم و مسئولان نگاهشان به آموزه‌های دینی بوده و رعایت ضابطه‌های اخلاق انتخاباتی و قوانین وضع‌شده در این زمینه بسیار مهم است.

وی با تأکید بر این موضوع که همه مسئولان و کاندیداها وظیفه جلب اعتماد مردم را دارند و این جلب منهای قانون و رعایت ضوابط نیست، بیان کرد: صدمه‌ای که در سال 88 به این نظام وارد شد و تاکنون جبران نشده و معلوم نیست تا کی جبران شود، مجرای آن اَعمال خلاف قانون است که عده‌ای گوش به هوا و هوس و انتظارات آن طرف مرز دادند.

حسینی با بیان اینکه اگر قانون رعایت نشود نمی‌توان فهمید چه نتیجه‌ای حاکم می‌شود، تأکید کرد: چرا کاندیدای محترمی که مدعی است در کرسی قانون‌گذاری می‌خواهد قرار بگیرد به خلاف قانون دست می‌زند و یا در مسیر دانشجویی فلان مقطع قرار دارد و از عناوین علمی استفاده می‌کند؟

وی یادآور شد: آیا درست است از کاندیدایی در جلسات رسمی دعوت کنیم و در نگاه مردم و کاندیداهای دیگر این بوجود آید که چرا از آن فرد دعوت شده و نتوان پاسخ داد و آیا درست است در فضای انتخابات هزینه‌های هنگفت بگذاریم؟

رئیس دادگستری قوچان با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی با قاطعیت دنبال این‌گونه مسائل است، عنوان کرد: امروز هدف مسئولان این شهرستان تعامل صحیح است و در فضای انتخابات دستگاه نظارت، اجرایی و قضایی به دنبال برگزاری انتخابات درستی هستند که آن را به رخ مدعیان دموکراسی بکشانیم.

وی با بیان اینکه اگر تدبیر و مدیریت درستی انجام نشود حُسن اعتماد بین مسئولین از بین خواهد رفت، خاطرنشان کرد: فرماندار شهرستان باید مدیریتی بر مدیران قوچان اِعمال داشته باشند که در فضای انتخابات به ذهن مردم این خطور نکند فلان رئیس به نفع فلان کاندیدا صحبت کرده است.

حسینی یادآور شد: دادستان این شهرستان مطابق قانون پیگیر مطالب منتشر شده در فضای مجازی هستند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12197

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی