خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12202 | ۱۵:۳۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

رئیس ستاد انتخابات قوچان از عدم احراز صلاحیت 10 کاندیدای دهمین دوره مجلس از حوزه انتخابیه قوچان و فاروج خبر داد.

____________________

علیرضا قامتی ظهر امروز در نشست خبری در سالن اجتماعات فرمانداری قوچان اظهار کرد: توفیقی که امروز نصیب جمهوری اسلامی ایران شده به واسطه حمایت‌ها و نظارت‌های دقیق مقام معظم رهبری وحضور مؤثر تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای حاصل شده است.

وی با بیان اینکه این افتخار خوشحالی همگان و ایجاد یأس و ناامیدی در دشمنان جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشته است، تصریح کرد: رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف به ویژه این مطلب در زمان‌های لازم و هدایتگری‌های به موقع عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی حاصل کرده است.

فرماندار قوچان با یادآوری اینکه در بحث انتخابات مردم محرم بوده و باید در زمان‌های خاص اطلاع‌رسانی انجام شود، گفت: ساعت 3 صبح امروز بررسی صلاحیت‌ها انجام و به شهرستان ابلاغ شد که از ابتدای صبح این موضوع به تمام کاندیداها یا نمایندگان آنها ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: 34 کاندیدا در هیئت اجرایی شهرستان در مراجع چهارگانه تأیید شدند که در این مرحله عدم احراز صلاحیت 10 کاندیدا اعلام شد و کاندیداهایی که اعتراضات یا شکایتی دارند در مهلت مقرر برای رسیدگی  پیگیر موضوعات خود باید باشند.

قامتی با اشاره به این مطلب که شانزدهم بهمن ماه نتیجه نهایی به وزارت کشور اعلام می‌شود، یادآور شد: تاکنون مشکلی در سطح شهرستان نداشته و کسانی که عدم احراز صلاحیت شده‌اند برگه‌های خود را دریافت که باید با طمأنینه موضوعات را پیگیری کنند و سعه صدر داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه در قوچان 2 هزار و 600 نفر رأی اولی وجود خواهد داشت، عنوان کرد: هیئت بازرسی انتخابات تخلفات را براساس قانون پیگیری می‌کند ولی تاکنون گزارشی از تخلفات در سطح شهرستان و  روستاها نرسیده است اما با هر فرد متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات قوچان خاطرنشان کرد: حضور مدیران در ساعات اداری لازم و استفاده از امکانات دولتی در ساعات اداری و غیراداری برای تبلیغ به نفع یا علیه کاندیداها ممنوع بوده اما طبق قانون در ساعات غیراداری منعی برای فعالیت مدیران وجود ندارد.

وی با اشاره به این شائبه درباره حضور نماینده شهرستان در برخی جلسات و برنامه‌ها گفت: تا 7 خرداد سال 95 نماینده فعلی شهرستان نماینده مردم در مجلس بوده و منعی برای حضور در جلسات وجود ندارد بشرطی که تبلیغات در آن انجام نشود اما بخاطر رعایت اخلاق سعی شده در برخی جلسات دعوت نشوند.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12202

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی