خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12244 | ۱۵:۰۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

شهردار قوچان گفت: برای امسال بین 30 تا 40 المان نوروزی در قوچان در نظر گرفته شده که بیشترین آنها در مسیرهای ورودی و خروجی برای معرفی بهتر شهرستان نصب می‌شود.

عباس کاظمی ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر نوروز 95 در سالن اجتماعات فرمانداری قوچان اظهار کرد: نوروز تکاپو و شور و هیجان زیادی را در شهرها ایجاد می‌کند که در این شهر نیز با توجه به نگاه ویژه مسئولان و دروازه ورودی به خراسان رضوی از مسیر شمال باید ارائه خدمات بهتری به زائران و مترددین انجام شود.

وی با بیان اینکه زبانزد شدن بیشتر این شهر تعامل و همکاری بیشتر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد، بیان کرد: شهرداری از دی‌ ماه تاکنون پنج جلسه هماهنگی برگزار کرده که نتیجه آن تعبیه 2 مکان در ورودی‌های شهر از مسیر مشهد و شیروان برای استقبال از زائران و مسافران نوروزی است.

شهردار قوچان یادآور شد: مکان نخست از مسیر مشهد در میدان کشتی جنب دیوار هلال‌احمر و مکان دوم از ورودی شیروان در جنب میراث فرهنگی و گردشگری بوده که دستگاه‌های خدمت‌رسان امکانات اولیه آب، برق و گاز را تأمین کنند.

وی با اشاره به اینکه چندین سیاه‌ چادر در این مکان‌ها تعبیه و جاذبه‌های زیادی برای توقف مسافر ایجاد می‌شود، گفت: شهرداری قابلیت ایجاد 40 غرفه را در این ایستگاه‌ها دارا بوده که اصناف نیز می‌توانند برای ارائه محصولات خود در کنار غرفه‌های دیگر همچون صنایع دستی مکانی را در اختیار گیرند.

کاظمی با یادآوری اینکه المان‌ها و گل‌کاری‌های ویژه‌ای برای این ایام در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تعداد المان‌های نوروزی در امسال بین 30 تا 40 المان در نظر گرفته شده که بیشترین آنها در مسیرهای ورودی و خروحی برای معرفی بهتر شهرستان نصب می‌شود.

وی با اشاره به تابلوهای مننقش شده به عکس شهدا که در ورودی شهر نصب شده و رنگ آنها رفته است، گفت: این تابلوها در شأن شهدا و شهر نبوده که باید در اولین فرصت ممکن تعویض و به جای آنها از المان‌هایی با تصاویر شهدا استفاده کرد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12244

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۶ اسفند ۹۴ / ۱۵:۰۰

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی