خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1227 | ۱۴:۱۶ - ۶ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

quchani:خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره اوقاف قوچان گفت: ۴۹ هزار زائر و مسافر در ایام نوروز از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه قوچان استقبال داشته‌اند.

حجت‌الاسلام حسین نیساری در گفت‌وگو با ما اظهار داشت: همزمانی بهار طبیعت با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فرصت خوبی را برای تبیین مبانی ناب اسلام به وجود آورده که استفاده از آن می‌تواند سبب خیر و برکات زیادی شود.

نیساری افزود: شهرستان قوچان به دلیل قرار گرفتن در مسیر اصلی تردد مسافران نوروزی هرساله پذیرای بسیاری از زائران امام هشتم (ع) است و دو امامزاده ابراهیم و جلیل از مکان‌های اصلی اسکان آن‌ها هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف در ایام نوروز در بقاع متبرکه قوچان تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری و یاس نبوی، در بقاع متبرکه شهرستان و 5 مبلغ دینی خیمه معرفت با 10 غرفه در محل امامزاده ابراهیم (ع) برپا شد که ثمرات خوبی تاکنون داشته است.

رئیس اداره اوقاف قوچان با بیان اینکه ترویج فرهنگ وقف هدف اصلی اجرای این برنامه‌هاست تاکید کرد: در همین راستا تاکنون سه مورد وقف جدید که دو مورد به ارزش 180 میلیون تومان که شامل باغ و اراضی کشاورزی است در امامزاده ابراهیم و یک مورد وقف دیگر به مبلغ 280میلیون تومان در امامزاده جلیل ثبت شده است.

نیساری افزود: در طی 5 روز گذشته از ایام نوروز، بقاع متبرکه قوچان پذیرای 49 هزار نفر زائر بوده و بیش از2000 نفر در بقاع متبرکه قوچان اسکان داده شده‌اند.



انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1227

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۶ فروردين ۹۴ / ۱۴:۱۶

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی