خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1232 | ۱۲:۳۱ - ۷ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی از بارش باران در تمامی محورها و جاده‌های این استان خبر داد و افزود: هم اکنون جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید احتیاط و ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

خبرگزاری فارس: بارش باران در تمام محورها و جاده‌های خراسان رضوی/جاده‌ها لغزنده است


محمد صفایی امروز در گفت‌وگو با ما در مشهد اظهار داشت: هم‌اکنون در تمامی محورها و جاده‌های خراسان رضوی شاهد بارش باران هستیم، بنابراین توصیه ما به رانندگان رعایت احتیاط و ایمنی در حین رانندگی است.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید احتیاط و ایمنی را در دستور کار خود داشته باشند، افزود: در حال حاضر بارش باران در مشهد، سرخس، نیشابور، چناران، بردسکن، سبزوار، فریمان، قوچان، کاشمر و کلات ادامه دارد.
فرمانده پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: امروز گردنه‌های گوجگی و تیوان نیز دچار مه گرفتگی است و دید کافی وجود ندارد به همین علت از رانندگان می‌خواهیم تا با داشتن تجهیزات لازم و رعایت سرعت مطمئنه در محورها و جاده‌های خراسان رضوی تردد کنند.
به گفته صفایی، رانندگان پیش از حرکت در جاده‌ها با سامانه 141 تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان مطلع شوند.

انتهای پیام/Q

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1232

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۷ فروردين ۹۴ / ۱۲:۳۱

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی