خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1233 | ۱۲:۳۷ - ۷ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی(اسماعیل بهمن آبادی)گفت: روز گذشته 10 حادثه به پایگاه‌های امداد و نجات استان گزارش شد که مشهد و نیشابور هر کدام با سه مورد حادثه‌خیزترین شهرستان‌های استان بوده و بعد از آنها شهرستان‌های سبزوار و بردسکن و قوچان قرار‌ داشتند.

خبرگزاری فارس: مشهد و نیشابور حادثه‌خیزترین شهرستان‌های خراسان رضوی در روز گذشته


وی با اشاره به اینکه حادثه‌های جاده‌ای بیشترین سهم را با پنج مورد گزارش داشته‌اند، اضافه کرد: در روز گذشته یک مورد حادثه نیز مربوط به ریزش آوار به هلال احمر استان اعلام شد.


بهمن آبادی در مجموع حادثه‌دیدگان روز گذشته را 23 نفر خواند و گفت: از این تعداد 20 نفر مصدوم شدند که 10 نفر برای رسیدگی بیشتر به مراکز درمانی منتقل و یک نفر نیز بصورت سرپایی مداوا شد.


وی گفت: علاوه بر 272 مورد خدمات مناسبتی روز گذشته 4 مورد خدمات حضوری نیز صورت گرفته و به 57 نفر از مسافران و زائران استان خراسان اسکان داده شده است.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تعداد نیروی عملیاتی به کارگرفته شده در 46 پایگاه سطح استان را 354 نفر عنوان کرد.


انتهای پیام/Q


انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1233

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۷ فروردين ۹۴ / ۱۲:۳۷

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی