خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1235 | ۱۴:۰۵ - ۹ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

فرماندار قوچان گفت: از ابتدای امسال تاکنون میزان بارندگی در قوچان 20 میلی‌متر بوده است که نسبت به مشابه سال گذشته با افزایش میزان بارندگی روبرو هستیم.

خبرگزاری فارس: افزایش میزان بارندگی در قوچان نسبت به سال گذشته

علیرضا قامتی خوشبختانه در این باره گفت: برنامه‌های آغاز سال جدید مسئولان در این شهرستان با حضور در مزار شهدا و مراکز ایتام شروع شده و پس از آن نیز به صورت متداول از مراکزی همچون بیمارستان‌ها، ستاد اسکان، مراکز خدمات‌رسانی بازدید به عمل آمده است.


وی با بیان اینکه دستگاه‌هایی همچون هلال‌احمر، اورژانس، پایانه‌های حمل و نقل و بخش خصوصی در زمینه صنعت میراث فرهنگی و صنایع دستی در ایستگاه خدمات زائران و استقبال از مسافران حضور پیدا کرده‌اند، گفت: بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز اورژانس در این مدت سبب شد تا در محل به برخی مشکلات رسیدگی و مورد بررسی قرار گیرد.


قامتی با اشاره به حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی در سطح شهرستان و رضایت وی از عملکرد ستاد خدمات سفر قوچان به ویژه در زمینه زیباسازی شهری، بیان کرد: شهرداری و شورای شهر به عنوان دبیر ستاد خدمات سفر این شهرستان عملکرد بسیار عالی را در زمینه‌های مختلف به‌ویژه آذین‌بندی مبادی ورودی و خروجی از خود نشان دادند.


وی تصریح کرد: آغاز اسکان مسافران از 29 اسفند با شبی 300 نفر در شهرستان آغاز شد و تا روزهای سوم به 370 نفر در هر شب رسید که هم‌اکنون این تعداد به 600 نفر در هر شب اسکان رسیده است.


رئیس شورای اداری قوچان با بیان اینکه بارندگی و بارش برف در شهرستان هیچگونه محدودیتی را در زمینه‌های مختلف ایجاد نکرده است،‌ عنوان کرد: بارش برف و باران شهرستان از ابتدای امسال تاکنون میزان بارندگی را به 20 میلی‌متر رسانده است که نسبت به مشابه سال گذشته با افزایش میزان بارندگی روبرو هستیم.


وی تأکید کرد: بازدید از غرفه‌های فرهنگی اوقاف و امور خیریه به 80 هزار نفر رسید و در حوزه خدمات پزشکی نیز با پنج مورد حوادث جاده‌ای و واژگونی خودرو مواجه و مراجعات سرپایی به مراکز اورژانس و هلال‌احمر نزدیک به 3 هزار نفر بوده است.


فرماندار قوچان با بیان اینکه بازدید از غرفه‌های میراث فرهنگی و صنایع دستی قوچان تاکنون به 6 هزار نفر رسیده است، یادآور شد: طبق آمار اعلام شده از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون علاوه بر کاهش 10 درصدی تردد مسافر جاده‌ای با کاهش 10 درصدی حوادث جاده‌ای نیز در مسیر شهرستان روبرو هستیم.


انتهای پیام/Q


انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1235

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۹ فروردين ۹۴ / ۱۴:۰۵

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی