خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1236 | ۱۵:۵۳ - ۹ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی از ثبت بیش از 19 هزار مورد تخلف سرعت غیرمجاز در دو محور این استان در ایام نوروز خبر داد.

خبرگزاری فارس: ثبت بیش از 19 هزار تخلف سرعت در 2 محور خراسان رضوی


>خبرگزاری فارس<

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی، جواد وحدتی‌فرد با اشاره به وجود 16 دوربین ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس و مشهد ـ‌  تربت‌حیدریه و بالعکس، اظهار داشت: از 25 اسفندماه سال 1393 آغاز طرح نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین ماه جاری، در مجموع دو میلیون و 815 هزار وسیله نقلیه از مقابل این دوربین‌ها تردد داشته‌اند که حدود 7 درصد این خودروها مرتکب تخلف سرعت غیرمجاز شده‌اند.

وی ادامه داد: در این 12 روز، 19 هزار و 495 تخلف سرعت غیرمجاز شامل 10 هزار و 830 تخلف سرعت لحظه‌ای و 8هزار و 665 تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این 16دوربین در این دو محور، ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی، بیشترین سرعت غیرمجاز ثبت شده لحظه‌ای از طریق این دوربین‌ها را مربوط به یک خودروی سواری با سرعت 188 کیلومتر، در ساعت 4 و 45 دقیقه بامداد هفتم فروردین ماه در محور چناران- مشهد و بیشترین سرعت متوسط غیرمجاز ثبت شده را مربوط به یک خودروی تویوتا کمری با سرعت 177 کیلومتر، در ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد ششم فروردین ماه در محور چناران- مشهد اعلام کرد.


انتهای پیام/Q



انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1236

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۹ فروردين ۹۴ / ۱۵:۵۳

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی