خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12426 | ۱۲:۲۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۰ دیدگاه

4 میلیارد و 146 میلیون ریال در جشن عاطفه ‌ها در قوچان جمع آوری شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قوچان گفت: این شهرستان در جشن عاطفه ‌ها برای تهیه لوازم تحریر دانش آموزان نیازمند رتبه اول استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.
حسن دهقانی افزود: کمک ‌های جمع آوری شده این شهرستان در جشن عاطفه ها 4 میلیارد و 146 میلیون ریال بود که نسبت به پارسال 7.6 درصد افزایش داشت.
وی اظهار کرد: جشن عاطفه‌ ها به منظور ترویج فرهنگ نوع دوستی، انفاق و کمک به دانش آموزان نیازمند اجرا می ‌شود که در این زمینه یک سرویس کامل از کیف و لوازم تحریر مورد نیاز برای دانش آموزان نیازمند قوچان تهیه شد.
وی با بیان اینکه 10 هزار و 734 نفر در قالب 6 هزار و 867 خانوار زیرپوشش این نهاد هستند گفت: از این تعداد 907 نفر دانش آموز و 125 نفر دانشجو هستند که خدماتی نظیر مشاوره فردی و آموزشی و کمک هزینه تحصیلی دریافت می ‌کنند.
دهقانی اظهار داشت: یک هزار و 39 حامی نیز در این شهرستان حمایت از 366 یتیم طرح اکرام و 173 خانوار در طرح محسنین را بر عهده دارند که علاوه بر پرداخت وجه نقد برای آنان، هزینه تحصیل، ازدواج و مسکن مددجویان را نیز تأمین می‌ کنند.
شهرستان قوچان در 137 کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12426

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی