خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12429 | ۰۹:۴۳ - ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۰ دیدگاه

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان قوچان گفت: اعتماد عمومی به دستگاه قضایی مایه مباهات است اما در عین حال متأسفانه برخی مدیران بجای کار و تلاش نظاره گر مشکلات مردم هستند.

به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رضویدر مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان قوچان با اشاره به اصل استقلال دستگاه قضایی به عنوان مهمترین نهاد حاکمیتی گفت: استقلال دستگاه قضایی هم یک امر عقلی و هم شرعی است که باید مورد توجه و اهتمام همگان قرار داشته باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: مؤمنین و افراد باایمان تسلیم قضای اسلامی هستند و مقاومت در برابر قضای اسلامی نشان دهنده ضعف ایمان است و از سویی قاضی در مقام قضاوت کاملاً مستقل است.

وی اظهارداشت: اقتدار دستگاه قضایی مسأله بسیار مهمی است که به دنبال استقرار آن بوده و هستیم و اجازه حتی کمترین دخالت در مجموعه قضایی را نداده و نخواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به اینکه با مفاسد مقتدرانه برخورد کردیم و نتایج آن انشاء الله در آینده معلوم خواهد ش، گفت:امیدواری مردم به دستگاه قضایی مایه افتخار ماست و در جهت خدمت به مردم با تمام وجود تلاش می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نیازمند همراهی و همگامی بیشتر قوه مجریه و مقننه با تصمیمات دستگاه قضایی هستیم اما متأسفانه برخی مدیران اجرایی بجای کار و تلاش برای مردم؛ نظاره گر و تماشاگر مشکلات مردم هستند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به وجود نهادهای نظارتی در دستگاه قضایی گفت: عملکرد تمام مدیران رصد می شود و براساس بررسیهای انجام شده از مدیران خوب در جایگاه های بالاتر استفاده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری گفت: برخی از قوانین نیازمند تغییر و اصلاح است که در بسیاری از موارد مواعد قانونی موجب تأخیر در رسیدگی هاست؛ مثلا قانون مبارزه با مواد مخدر از این جمله است که شکل جدید آن مشکلات بسیار زیادی به وجود آورده است.

خبرگزاری شبستان

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12429

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی