خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 12432 | ۱۵:۴۴ - ۷ آبان ۱۳۹۷ | ۰ دیدگاه

فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری فردی که با عربده کشی و ایجاد نزاع ، اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان کرده بود در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با عربده کشی، نزاع و درگیری خیابانی با استفاده از سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی در سطح شهر کرده است، پیگیری پرونده به منظور دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیسامنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، فرد مورد نظر که جوانی ۲۴ ساله بود را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی بامداد امروز در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به ۸ فقره شرکت در نزاع و درگیری خیابانی، ایجاد ضرب و جرح با استفاده از چاقو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی قوچان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 12432

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی