خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1244 | ۱۴:۳۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در بازدید از وضعیت راه ها و راهدارخانه های استان گفت: محور قوچان - مشهد پرترددترین محور استان خراسان رضوی در تعطیلات نوروز 94 بود.

محمدرضا اخوان عبداللهیان با بیان اینکه راههای ارتباطی استان خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه منور رضوی در این استان از اهمیت خاصی برخوردار است و از راههای بسیار پرترافیک محسوب می شود گفت: قرار گرفتن استان خراسان رضوی در مسیر کریدور شمال جنوب ،اهمیت راههای درون استانی خراسان رضوی را افزایش میدهد و موقعیت خاصی را از نظر حمل ونقل جاده ای برای راههای این استان پدید می آورد.

وی در بازدید از وضعیت راه ها و راهدارخانه های استان از تلاش کلیه دستگاه‌های فعال در خدمات رسانی به مسافران جاده ای در ایام تعطیلات نوروزی بویژه راهدارن پرتلاش تقدیر کرد و افزود: اگرچه حفظ و حراست از سرمایه های ملی یک وظیفه عمومی تلقی می شود اما نمود این وظیفه درمورد راهداران بسیار پررنگتر جلوه می کند.

اخوان عبداللهیان با تبریک ایام نوروز به تمامی راهداران زحمتکش استان، بر لزوم خدمات دهی مناسب و فراهم آوردن امکان سفر ایمن برای زائران و مسافران بارگاه منور رضوی در تمام ایام سال تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی تصریح کرد:مرکز مدیریت راه های استان با شماره 141 و یا 33411000-051 در طول شبانه روز برای ارائه آخرین وضعیت راه ها و انتخاب کوتاه ترین و بهترین مسیر در خدمت زائران و مسافران می باشد.


انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1244

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۵ فروردين ۹۴ / ۱۴:۳۰

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی