خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1245 | ۱۵:۱۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

مسئول نمایندگی حمل و نقل جاده‌ای قوچان گفت: دستگاه‌های تردد شمار وسائط نقلیه در محورهای قوچان‌ ـ‌ درگز و قوچان ـ چناران در طول اجرای طرح نوروزی 656 هزار و 235 تردد را به ثبت رسانده که نسبت به سال گذشته 6.2 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری فارس: افزایش 6.2 درصدی تردد جاده‌ای نوروزی در مسیر قوچان

رحیم تقدیسی ظهر امروز در جلسه پایانی ستاد خدمات سفر قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: طرح نوروزی از 25 اسفند سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ادامه داشت که در طول اجرا 31 هزار و 837 نفر با یک‌هزار و 773 وسیله نقلیه عمومی از داخل شهرستان به مقاصد داخل و خارج استان جابه‌جا شدند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته این رقم 37 هزار و 130 نفر مسافر بوده و امسال با کاهش جابه‌جایی مسافر از داخل شهرستان روبه‌رو شدیم، گفت: دستگاه‌های ترددشمار وسائط نقلیه مستقر در دو محور قوچان ـ درگز و قوچان ـ چناران در طول اجرای طرح نوروزی 656 هزار و 235 تردد را به ثبت رسانده که نسبت به سال گذشته 6.2 درصد افزایش داشته است.


تقدیسی تأکید کرد: آمار تردد ثبت شده از پایانه مرزی باجگیران نیز در طول این مدت 11 هزار و 779 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 128 درصد افزایش تردد داشته است.


وی با اشاره به این موضوع که اقدامات مختلفی نیز در زمینه کاهش خطرات جاده‌ای و استقبال از مسافران نوروزی به انجام رسیده، بیان کرد: پرچم مرتفعی با ارتفاع 60 متر در مساحت 236 مترمربع در پایانه مرزی باجگیران نصب شده که جلوه زیبایی از ورودی کشور به مسافران خارجی نمایان می‌کند.


انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1245

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۷ فروردين ۹۴ / ۱۵:۱۷

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی