خبرگزاری قوچانی

آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
خبرگزاری قوچانی
آخرین تحولات و خبرهای شهرستان قوچان
این وبلاگ درحال بروزرسانی است. از شکیبایی شما همراهان گرامی سپاسگذاریم. (خبرگزاری قوچان)
کدخبر: 1246 | ۱۳:۰۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ | ۰ دیدگاه

سرپرست اداره صنعت،‌ معدن و تجارت قوچان گفت: در نوروز امسال یک‌هزار و 445 مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان انجام شد که نسبت به مشابه سال گذشته کاهش چشم‌گیری در تخلفات مشاهده می‌شود.

خبرگزاری فارس: تخلفات صنفی در قوچان کاهش یافت
علی جنانی ظهر امروز در جلسه پایانی ستاد خدمات سفر قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: وظیفه اداره صنعت، معدن و تجارت در ایام نوروز بسترسازی و پیشگیری از هرگونه بحران در سطح شهر برای تنظیم بازار بوده است.

وی با بیان اینکه در طول ایام نوروز 3 هزار و 357 بازرسی توسط بهداشت و درمان، صنعت و معدن، دامپزشکی و... صورت پذیرفته، گفت: در نوروز امسال یک‌هزار و 445 مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان اداره صنعت و معدن انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشم‌گیری در تخلفات مشاهده می‌شود.

جنانی تعداد تخلفات امسال را 56 مورد برشمرد و افزود: نوروز سال گذشته 835 مورد بازرسی انجام شده بود که 87 تخلف کشف شد که کاهش تخلفات در سال جاری نشان از حضور پررنگ بازرسان در سطح شهر دارد.

وی با بیان این موضوع که شش گشت مشترک با ادارات و نهادهای مختلف در طول این ایام انجام شده، بیان کرد: 141 واحد صنفی از جمله نانوایی‌ها، فروشندگان لوازم یدکی، تعمیرگاه‌ها، رستوران‌ها و... در طول ایام نوروز به صورت کشیک به مسافران و زائران خدمت‌رسانی می‌کردند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان با تأکید بر این مطلب که کشتارگاه‌های سطح شهرستان در ایام نوروز آمادگی کاملی برای کشتار داشتند، تصریح کرد: سامانه 124 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات در طول این ایام بوده و بنرهای متعددی برای اطلاع‌رسانی در سطح پاساژها، فروشگاه‌ها و ... نصب شد.

وی یادآور شد: افزایش نظارت‌ها در طول این ایام سبب ارسال 60 مورد پرونده تعزیراتی شده که به 100 درصد آنها رسیدگی صورت گرفت.


انتهای پیام / خبرگزاری قوچانی / کد خبر : 1246

ایمیل وبلاگ : Quchan.blog@chmail.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۷ فروردين ۹۴ / ۱۳:۰۱

دیدگاه ها  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی